gerrardo Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei. Nå er det en stund siden jeg satt her og bedde om hjelp til tankene mine rundt gud.. Er så takknemlig i dag til alle som prøvde å hjelpe! Nå går det mye bedre.. Står fortsatt på antideprissiva, startet jo med cipralex før efexor, nå er jeg på seroxat! Cipralexen er den tabletten som har hjulpet meg mest og som jeg føler meg tryggest på, har også gitt minst bivirkninger.. Eneste som var problemet på slutten da jeg brukte den, var det at jeg kunne ikke ta den med mat, eller drikke kaffe, da følte jeg at den ikke virket mere.. Men jeg tror dette var inbildning fordi jeg kanskje ikke var så bra i den perioden.. Er dere ikke enige? Har lyst til å gi cipralex en ny sjangse! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei Gerrardo Hvordan gikk det med psykoterapien du skulle begynne i? Kom du i gang? Mvh Dag Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Hei Ja, jeg gikk i terapi, men har nå flyttet, så venter på time et nytt sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå