KongKebab Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du virker iritert over at folk henger slik du mener.. Klistemerker osv.. Om folk trur de er tøffe slik så la de være Hva kan liksom du gjøre med det ? Så man er taper om man ikke har motor og vil ha litt lyd på bilen ? Blir man da en taper om man har en stylet bil, men en ordinal motor ? (ifølge deg.. JA) Takk for svar fra dere som er serjøse og gir svar Du er flink til å tolke ting ut av løse lufta, det skal du ha! Så siden du tydeligvis har litt tungt for det, så får jeg forklare nærmere da, punkt for punkt, og uttrykke meg så det (forhåpentligvis) er klin umulig å misforstå hva jeg skriver. Jeg er ikke irritert over at folk henger på lokale bensinstasjoner. Jeg er ikke irritert over at folk har klistremerker på bilen sin. Jeg kan selvfølgelig ikke gjøre noe som helst med dette, ei heller ønsker jeg å gjøre noe med det. Man blir ikke automatisk en taper om man ikke har motor og vil ha lyd i bilen, men det høres ganske urealistisk ut, da det gjerne er motoren som lager lyden. Ingen motor = ingen lyd. Så taper er nok å ta litt hardt i, men man er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, for å si det sånn. Man blir ikke en taper av å ha stylet bil med original motor. Det er fult mulig å ha dårlig estetisk smak, og fortsatt være relativt oppegående. Det jeg mente med det forrige innlegget, er igrunn akkurat hva jeg skrev, og ingenting annet. Altså: Biler med mye lyd og lite motor (altså at lyden ikke står i forhold til prestanda), er tragisk. Hva i all verden er poenget med å ha noe som høres ut som om det flytter seg som F&%N, men absolutt ikke gjør det? Og merk, her er det altså BILEN som er tragisk. Eiern kan for all del være en ålreit kar han? Men det vet jeg ingenting om. Taperne jeg prater om, er disse som har gamle slitne hauer av noen biler (gjerne Volvo 240 osv), med harry styling, defekt-anlegg, klistremerker, wonderbaum, neonlys, osv... Henger rundt (eller driver dank, som det heter på godt norsk), på lokale råne-steder med de andre taperrånerne. Å ha en eller to av disse elementene isolert sett gjør ikke en person til en taper, men når man omfavner denne "livsstilen" så totalt, så sier det faktisk endel om disse personene. Folk som er normalt oppegående i hodet driver ikke på sånn. Var det noe mer du lurte på da? 5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Alså, definisjonen av grom lyd og harry lyd er vell alt etter øyet som ser. En bil med gromlyd burde vertfall også gå godt, er ingenting som er så jævli facepalm som en nissan primera 1.4 som høres ut som den går i 390 også tømmer han den på 3dje giret og oppnår omtrent 70 km/t Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 De fleste biler som har sterk motor originalt, pleier å lage fin lyd. Så er det ofte personlige preferanser når det kommer til type motor. Personlig liker jeg veldig godt bmw sine rekkeseksere. Spesielt de over 3.0l. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Biler som går som en bøtte møkk og bråker mye er det mest tragiske jeg vet om som beveger seg på veiene... Men for all del, du kan jo bare kaste på den et billig konfilter og et "effekt"anlegg, så kanskje du får henge med de andre taperne på den lokale esso-stasjonen. ps, husk wonderbaum og neonlys. Gjerne noen klistremerker med firmalogoene til kjente trim-firmaer også. Bare det gjør jo at du får minst 50% mer hester. Haha akkurat det jeg har, men kjører celica 96 Endret 13. desember 2011 av rema100 Lenke til kommentar
Desu Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Riv av 2/3 av eksosanlegget og sveis på ei 4" takrenne, da blir det gromlyd i Golfen. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Riv av 2/3 av eksosanlegget og sveis på ei 4" takrenne, da blir det gromlyd i Golfen. Eller kutte av halve eksospotten, som en kompis av meg gjorde. Det høres ut som et fly nå helt forjævlig Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Som flere andre hakker på her, er ikke så kult med «all show and no go.» Men som alt annet, smaken er som baken. OP får kjøpe seg en vr6 å sette inn i bilen sin Jeg foreslår derimot at vi hijacker denne tråden og gjør den om til «post filmer fra youtube med bra motorlyd» for å vise hva som er riktig. Jeg starter: Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Drit i alle disse kjedelige stempelmotorene, nå. http://www.youtube.com/watch?v=Bzi2_oiBMmY Endret 14. desember 2011 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå