hfthomas Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er vel derfor regjeringen tar inn så mye folk nå. De veit at alle kommer til å stemme rødt. dermed har de flertall. så sånn kan verden gå Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Den samme taktikken har blitt (miss)brukt av britiske Labour Party, men vårt sosialistiske mediekorps fant ikke nyheten publisitetsverdig her i landet... http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-and-order/6418456/Labour-wanted-mass-immigration-to-make-UK-more-multicultural-says-former-adviser.html http://www.nettavisen.no/innenriks/politikk/article2620307.ece Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ingen kommentarer til dette? Var dette gammelt nytt kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Norge burde stenge innvandring mener nå jeg! Verden blir å gå videre selv om Norge velger og trekke seg fra å ta inn innvandrere! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hmm vi trenger legene fra andre land, men da helst vestlige så å stenge seg helt ute blir litt drøyt. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Klarer vi ikke å utdanne leger i Norge? Trenger ikke andre land sine egne leger? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ser ikke slik ut, vi importerer mange leger fra utlandet, siden vi betaler best. Andre land trenger sine egne leger jo, og mange mer enn ioss, problemet for de er at vi kan betale mer. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Norge burde stenge innvandring mener nå jeg! Verden blir å gå videre selv om Norge velger og trekke seg fra å ta inn innvandrere! Det ville vært å skyte oss selv i foten økonomisk sett, med andre ord idiotisk. Uansett om holdningene til de som ble intervjuet er forkastelig, så må vi ikke glemme at disse representerer ikke alle innvandrere. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er en mager trøst for alle voldtektsoffrene og deres familier. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ikke prøv å få det å se ut som at vi ikke bryr oss om ofrene. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Du bryr deg, bare ikke nok til å godta løsninger som vil være effektive? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Vi må ha handling NÅ! ... For 3 år siden. Artikkelen er fra 2008 Sikkert nylig fått tilgang til internett da Nei seriøst, slikt skjer. Man snubler over en link og så glemmer man å sjekke datoen. Ikke noe ekstraordinært med det... Edit: Beklager jeg brøt inn i diskusjonen. Ser jeg misset at det var skrevet 2 fulle sider til i tråden ( ups ! ) Endret 17. april 2011 av NorwegianSkeptics 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Du bryr deg, bare ikke nok til å godta løsninger som vil være effektive? La oss slakte ned alle svarte mennesker. Effektivt nok, eller godtar du det ikke? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er virkelig på tide og stoppe og ta inn alt dette rasket!. Molboland. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Forslag; stoppe all innvandring fra diverse underutviklede land 2 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Old newwwz.. Nordmen er late og vil studere.. jobber som taxi håndtverk er det utlendingene som tar seg av, vi er rett og slett avhenginge av å ha dem.. snakk om å skyte seg selv i foten.. LAAAZY (mehself included) 1 Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Forslag; stoppe all innvandring fra diverse underutviklede land Vi har mange innvandrere fra underutviklede land, som gjør en god jobb i Norge. Den eneste gruppen som organiserer seg i egne paralellsamfunn og utviser forrakt for vårt samfunn når de har fått komme hit - det er muslimene. Årsaken finner man i deres "religion". Les koranen, så vil du forstå. Old newwwz.. Nordmen er late og vil studere.. jobber som taxi håndtverk er det utlendingene som tar seg av, vi er rett og slett avhenginge av å ha dem.. snakk om å skyte seg selv i foten.. LAAAZY (mehself included) Metallica sa det best: Sad but true. Vi er et ynkelig og bortskjemt folk som aldri har måttet kjempe for noe, og som ikke vet å verdsette det vi fikk servert på sølvfat av våre besteforeldre. Irakere som får kjøre taxi i Norge har et helt annet sammenligningsgrunnlag enn det de fleste nordmenn opererer med. Her er selvrealisering og glamour den viktigste faktor, mens mennesker fra mer virkelighetsnære verdensdeler fortsatt har de primære behovene i forsetet. Jeg skjems. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 ja helt klart at vi trenger utlendinger for å gjøre alle jobbene vi nordmenn har blitt for gode for. men det skulle nå være mulig å være litt bedre med å sile ut de brukbare og de som ikke passer inn i den vestlige verden 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Norske jenter må faen meg få gå i hva de vil, og takk og lov for det, for jeg vil faen ikke at de skal gå i en grell burka for å holde gatene trygge. Jeg forslår plumbo og vann i skrittet til de som utfører grov voldtekt, så kanskje de ikke "frister" så mye likevel.. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå