superflaks Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ja, jeg vet LP er på markedet nå. Men jeg må få kjøpt det via paypal slik at jeg får den unlock-koden for å kunne bruke moddede versjoner av LP plus. :-\ jeg setter såklart over kronene det koster på din konto når jeg har fått koden (som kommer til e-mail adressen som tilhører pp.kontoen) Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er veldig enkelt og opprette en egen paypal konto, tar ikke mer en 5 minutter... 1 Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Det er veldig enkelt og opprette en egen paypal konto, tar ikke mer en 5 minutter... Eeh feil, man må sende inn legitimasjon, bekreftelse på postadresse etc. For å kunne bruke kontoen. Lenke til kommentar
roboco Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er veldig enkelt og opprette en egen paypal konto, tar ikke mer en 5 minutter... Eeh feil, man må sende inn legitimasjon, bekreftelse på postadresse etc. For å kunne bruke kontoen. Eeeh feil, hvor får du det i fra?? 1 Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Man må opprette en konto, legge inn adresse, kortnr og så trekker paypal noen få kroner fra kontoen som viser på din transaksjonshistorikk i nettbanken din dagen etter. Den koden som står på transaksjonshistorikken må du bekrefte med på paypal. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Selger du aksjer i et nytt firma som skal lage pizza formet som kroneis også? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå