Gjest Harley Quinn Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fikk meg ny mobil i går og en av tingene som irriterer meg er at kun et fåtall av kontaktene mine kan bli synkronisert med facebook. Er det noen måte og synkronisere hver enkelt kontakt med facebook? Eller må jeg bare fortsette å irriterer meg over det? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hei regner med du har siste android (2.3.3) utgave på Arcen din, i såfall kan du lese mer her: http://www.mobilen.no/artikler/google_dropper_facebook-sync/90272 Du kan teste denne appen å se om den er noe: https://market.android.com/details?id=com.contapps.android&feature=search_result Tester det litt ut nu, og hvis du oppdaterer kontaktene dine i Contapps så kan du bruke ditt vanlige kontakt program så skal bilder og sånnt være oppdatert i ditt vanlige kontakt program også, Hvertfall hos meg Endret 12. april 2011 av MobilNerd Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Står i artikkelen at det kun er på den ene mobilen at de tar bort muligheten. Noen av kontaktene blir jo synkronisert, men ikke alle. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Står i artikkelen at det kun er på den ene mobilen at de tar bort muligheten. Noen av kontaktene blir jo synkronisert, men ikke alle. Det det står er at når artikkelen ble laget gjaldt det kun den ene telefonen for di det var den eneste med Android 2.3.3. Jeg vet ikke om Arc har Android 2.3.3, men hvis den har det så er funksjonen fjernet fra Android av Google. Men rart at noen blir synkronisert Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Å ja, men uansett så har jeg 2.3.2. Men ja, noen blir synkronisert, noen ikke, og tenkte kanskje det var en måte og enkelt synkronisere hver kontakt med en facebook konto. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hehe, test dette. Start facebook, trykk meny, innstillinger, synkroniser kontakter, synkroniser alle. Det kan hende du må forene noen kontakter. Da trykker du på en kontakt, meny, rediger kontakt, meny, foren å så finner du kontakten sin facebook kontakt og forener de 2 oppslagene Voila . Tror det skal fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå