Gå til innhold

CS film -> Militia Part 1 og Part 2...

Anbefalte innlegg

Ante ikke hvor jeg skulle legge dette emnet, men la det bare her da, ikke noen som ble sur på meg nå vel?

Men lurer altså på hvor jeg kan laste ned Militia Part 1 og Militia Part 2 (som er en film laget med Counter-Strike.)

Og eventuelt om det har/kommer ut noen flere Militia filmer...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan filmer er dette egentlig ?? er det folk som har tatt opp demo ingame ellerno ?? for da er www.own-age.com en fin side.. masse folk som har laget egne filmer fra forskjellige spill og redigert de med effekter og slikt... :)

Lenke til kommentar

Militia 2 is the sequel to the popular counter-strike movie, cs_militia part 1. What started as a small group project of about 5 people, quickly boomed into a 30+ person production as Daniel Frome (director) strived to take Militia 2 to a higher level than Part 1.

The film follows Russ, a special forces soldier, as he tries to rescue his captured teammate (and other hostages) from a terrorist infested household. Russ plans an attack with his squad members to eliminate the terrorists, but each battle ends in more bloodshed; what had begun as a small search and rescue operation is now a brute struggle of survival of the fittest.

The Film features custom mapping by talented artists Mojo and Outkast, but is based on the official counter-strike map, cs_militia. It also features an original music score by The_Family_God and voice talent by some of Toronto's best young actors.

Lenke til kommentar

Dammit, musikken er knallbra! Stemmene i enern er stort sett veldig grøtete, men fy fader så mye bedre de er i toern. Scripting og "klipping" er ganske solid, særlig i toern, absolutt verdt downloaden!

Blir nesten våt i buksa ved tanken på hva de folka kan få til med HL-2 motoren.. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...