Freaar Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei. Jeg skal kanskje kjøpe meg en brukt scooter,en derbi.Men det er en feil jeg har stussa på, er ikke flink på moped/scooter eller noe sånt.han har ikke tenninglås på den så han brukre bare de kablene og plukker fra hverandre. For når han starter sykkelen så ruser den seg veldig, så han må koble tilbake plukken. Han har sagt det er gasswiren som har røket, så trenger en ny, er dette som kan være feil ? Så spørsmålet mitt er , Kan gasswiren foresake at mopeden ruser? For den er røket. Håper på et svar mvh fredrik Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 om gassvaieren står i spenn på forgasseren vil motoren ruse seg når du starter den ja. Lenke til kommentar
Freaar Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 åja. fordi det går ikke ann og gasse heller, så han har sagt gasswiren er røket. Da er det nok det. Men kunne du/dere gitt meg noen tips om hva jeg burde sjekke opp får jeg kjøper en scooter? er ganske noob i dette:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå