cooster100 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei! Jeg skal anskaffe meg en switch som skal brukes til LAN-parties. Vet ikke hva som er bra/nødvendig, og ønsker litt tips på hva jeg skal se etter og hva jeg bør velge. Har sett på denne, men er den ett bra kjøp? Og er det nødvendig å gå opp i den prisen? På forhånd takk! - Eirik Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvor mangen er dere totalt? Trenger kun en switch til bruk for max 20 mann? Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Trenger nok ikke til mer enn det nei. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Husk at hvis dere er 16 stk trenger dere alltid et par porter ekstra til småting. Uansett ja, dette er OK stuff. Skal nok klare og levere nok for dere. Og så er det livstidsgaranti. Kjekt og ha Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har 8-porteren av samme swithcen. Det er en switch, ferdig med det. Alle switcher fungerer. Den er vifteløs, har power-adapter ved/i stikkontakten. Det er en helt ok normal ikke-administrerbar switch. Støtter vel også jumbo-frame 9k tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå