MrAvionics Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Dette står i et brev fra lånekassen: Status søknad om stipend og lån Lånekassen mottok søknaden din for undervisningsåret 2010-2011 den 14. mars 2011. Søknaden er ferdigbehandlet. Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt deg i løpet av en til to uker. På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 4 420 i støtte. I tillegg har vi ompostert stipend og/eller lån. Se spesifikasjon vedlagt utbetalingspapiret. Fordeling av støttebeløp for hele dette undervisningsåret Støttebeløpet for høsten fordeler seg slik: Stipend kr 28 232 og lån kr 0. Støttebeløpet for våren fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 0. Vil det si at jeg får 4420 i tillegg til det jeg allerede fikk i høst ? Utbetalt rett over 23k hvis jeg ikke husker feil. Det var inkl lån eller noe. Ble litt forvirret. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det høres riktig ut ja. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Edit: Bare glem det. Fant det ut Endret 22. april 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå