AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Heisan! Fant nylig ut at det kan være store sjanser for at jeg har klamydia. Lå med eksen min for 6 måneder siden (ubeskyttet dum som jeg var) og fant ut nå at hun hadde klamydia rundt den perioden. Forrige fredag begynte jeg å kjenne litt smerter i testiklene, noe av den samme smerten du har når du får "blue balls". De føles også en anelse varmere, men dette kan være noe jeg innbiller meg med tanke på det fine været i det siste. Skal prøve å få testa meg i morgen, men er usikker på om jeg skal gå til legen eller ikke grunnet disse smertene. Har hatt lignende smerte før og aldri gått til legen for noe så "lite", selv om jeg innser nå at det kan kanskje være (eller utvikle seg til) noe alvorlig. Takk for all respons! Postet av anonym: a4bfde4589c32c0ddd2e651566b15cfb Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Når du skal teste deg må du vel uansett til legen? Og hvorfor ikke sjekke alt når du først er der? Er bedre å dra til legen en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Tenkte å teste meg på et sånt studentkontor her, så skal ikke til min registrerte lege. Har det noe å si? Enig i at din plan hørtes mer logisk ut. Postet av anonym: a4bfde4589c32c0ddd2e651566b15cfb Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nei, det har det ikke, men siden du har andre plager i tillegg kan du jo slå to fluer i en smekk ved å dra til fastlegen din. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fastlegen må man gjerne vente litt på, og en hvilken som helst lege kan ordne biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå