yNx Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har satt sammen en maskin uten skjerm, tastatur, mus og skjermkort til en kompis. Hva synes dere? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Meget bra oppsett, kameraten din vil nok bli fornøyd! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ser bra ut, men dere burde vel kanskje investere i et par kabinettvifter? Meget nyttig å ha for å holde luften inni kabinettet kjølig og frisk. Og hvis dere kan tøye budsjettet litt ekstra, så hadde kanskje et litt bedre kabinett vært fint Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ser bra ut, men dere burde vel kanskje investere i et par kabinettvifter? Meget nyttig å ha for å holde luften inni kabinettet kjølig og frisk. Og hvis dere kan tøye budsjettet litt ekstra, så hadde kanskje et litt bedre kabinett vært fint Fullstendig enig med deg her! Kabinettvifter er et must etterhvert. Og det skader ikke å kjøpe et kabinett som er brukevennlig, ser fint ut og som er litt pent å se på! Koster ikke så mye mere. Husk PSU BTW! Kjøp kabinettvifter parvis, så du får 1 bak og 1 fremme så du får litt gjennomtrekk! -Chief- Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei Mer ram, det er kjekt med 512. Slå til med 200GB er så billig nå. Lurt å kjøpe et bedre kabinett, det noname greiene er som regel ikke så funskjonelle masse skruer og drit. Teac brenner kanskje? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei Mer ram, det er kjekt med 512. Slå til med 200GB er så billig nå. Lurt å kjøpe et bedre kabinett, det noname greiene er som regel ikke så funskjonelle masse skruer og drit. Teac brenner kanskje? PS! Hvis du leser lengre bort til høyre vil du se at han har bestillt 2x 256MB RAM Ville ihvertfall byttet ut kabinettet. Hadde istedet kjøpt et billig Chieftech Kabinett med PSU Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hvor koster 120 gigene bare 800 kr? litt off topic men.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hmm skjønner nå.. det var uten MVA ja Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hmm skjønner nå.. det var uten MVA ja Godt du la merke til dette før noen mobbet deg for det! Jeg lurte litt jeg og! Var i ferd med å få lyst å bestille jeg også, men så la jeg merke til at CPU'en kostet under 1300kr. Og det er jo helt usansynlig. Så da gikk det opp for meg også! Aha! MVA. -Chief- Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg ville heller bestilt en XP2500 for så å bruke de ekstra pengene på et fetere kabinett, f.eks chieftech. Jeg ville aldri satse på et noname kabinett nå når man vet at kjøling er gull. I hvertfall om han vil oppgradere seinere. Må bare si at jeg synes xp2500 er konge i overklokking. kom meg lett til xp3200 speed uten problemer med stabilitet Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 noname = q-tec? tja.. q-tec er jo ikke så ille da.. men chieftec høres heller ikke dumt ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå