Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Heisann! Lillebroren min fikk en DSi til bursdag, og ønsket seg så sårt musikk på den. Som jeg har forstått støtter DSi kun ACC. Jeg har lastet ned en konverter fra mp3 til acc. Jeg får til å konvertere de, lagrer det på harddisken. Men så kommer det store problemet! Når jeg skal kopiere de til minnekortet kommer det opp "disken er skrivebeskyttet" Fjern skrivebeskyttelsen eller bytt disk. Hvordan gjør jeg dette? Plain forklaring Hva er konsekvensene av å fjerne skrivebeskyttelsen? Mhv Quattro123 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Kan også nevne at jeg har windows 7, hvis det hjelper noe. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Drar ca 12:30 idag! KRISE! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Er det virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Klarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå