Cuneax Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nå slipper du å plage naboene. Les mer Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvordan ser denne dingsen ut? Hvordan kobles den til? Er den stor? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hmm, litt mye vissvass i forklaringen, men alt tyder på at det er et enkelt dynamisk filter som demper lave frekvenser, og holder de under et visst nivå. I tillegg har de en funksjon som "apply psychoacoustic processing that restores the perception of low bass for listeners in the room". Presumptivt å booste opp mellomfrekvenser/høy bass? Det virker som mye store ord, for noe som er et litt avansert filter som demper bassen om natta. AtW Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nightmode+ ? Ville vært interessant å høre forskjellen på LHC og uten. Har mine tvil på at dette slår an dog, men man kan jo engang i fremtiden få bruk for mer enn 640kB også Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvordan ser denne dingsen ut? Hvordan kobles den til? Er den stor? Det blir nok implmentert som en del av receiverens funksjonalitet. AtW Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Dette er jo gammelt. Klarer ikke huske hvor og når nøyaktig, men leste om nøyaktig dette for mange år siden. Edit: Når jeg tenkte meg om et ekstra sekund var det kanskje dette i prototyp fasen eller noe lignende jeg leste om for noen år siden. Noe de holdt på å utvikle. Endret 12. april 2011 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg