tho_kva2 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg skal starte å trene både kondisjon og styrketrening. Kondisjonen min er vel nesten hva man kan kalle fraværende, og trenger derfor å starte helt fra bunn av. Tenkte jeg skulle trene kondisjon 2-3ganger i uken. Har meldt meg inn i et treningssenter hvor jeg smått har startet med styrke og tenkte jeg skulle løpe på tredemølle der siden det er tv satt inn i de så blir det lettere å trene kondisjon siden det er noe av det kjedeligste jeg vet om. Så jeg trenger et treningsopplegg som starter fra bunn av - tho_kva2 Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Et kjempefint utgangspunkt å trene hele kroppen hver trening, eller å gå på timer som «Bodypump». Start gjerne med øvelser som ikke er så teknikkavhengig, og som tar store muskelgrupper som: Benpress Lårcurl Benkpress Skulderpress Biceps curl Nedpress (triceps) Start gjerne med Release Your Potential, velg grunnprogrammet, se på videoene av øvelsene, start med de letteste vektene du finner og jobb deg forsiktig oppover. Jeg synes det vanskeligste med å trene på studio er å ignorere alle rundt meg, ikke ta større vekter enn jeg klarer (fordi jeg vil imponere en random dama eller være sterkere enn en random kis) og å trene for min egen del. Klarer du fokusere på deg og ditt går alt mye bedre, for meg funker det best med musikk i ørene og daffeklær, da føler jeg meg avslappet og i min egen verden. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå