Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er 36, jeg blir 20

soiduts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er selv 19 men må ærlig innrømme at grensen for meg går på 23 :p

Jeg vet dette er offtopic, men hvorfor begrenser du deg sånn? Hvorfor akkurat 23? Hadde du takket nei til mye gøy med en jente bare fordi hun var et par år eldre en denne grensen du har laget deg?

Er vell av den enkle grunn at jeg har alldri vært tiltrekket av noen over denne alderen enkelt og greit :)

Så det er alderen som gjør deg kåt og ikke kroppsform/utseende? Ganske snevert, men opp til deg.

Lenke til kommentar

rule_30_girls.jpg

troll-face-funny.png

Hun kan ikke være særlig oppegående, om hun prøver seg på en som er 15 år yngre. Kan hende hun bare vil nuke deg for resten av livet, med et barn ;)

Hva mener du med, at hun ikke kan være særlig oppegående? Selv om hun har sex med en som er 15 år yngere, eller eldre.

Ganske snevet vil jeg si, spessielt hvis forholdet er basert på sex. Sex mellom to menesker, har ikke noe med alder å gjøre. Forutsetter at begge er "lovlige" og ved "sine fulle fem".

Lenke til kommentar

Jeg er selv 19 men må ærlig innrømme at grensen for meg går på 23 :p

Jeg vet dette er offtopic, men hvorfor begrenser du deg sånn? Hvorfor akkurat 23? Hadde du takket nei til mye gøy med en jente bare fordi hun var et par år eldre en denne grensen du har laget deg?

Er vell av den enkle grunn at jeg har alldri vært tiltrekket av noen over denne alderen enkelt og greit :)

Så det er alderen som gjør deg kåt og ikke kroppsform/utseende? Ganske snevert, men opp til deg.

Sier ikke det sier bre jeg alldri har blitt tiltrekket av noen over 23år :) enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Noen råd for å komme i samme situasjon? :p

Postet av anonym: b7882dfedc9113da3725ee2892a94576

Gå på Stage Dolls konsert kryr av cougars på slikt.

(Vet av erfaring)

I know what to do :dribble:

Because love dont bother you :p

haha. N1!

For å være ontopic ; Jeg var 19, hun var nabo på 31. Fantastisk bra i 3-4mnd, før jeg sa stopp, for ikke å bli ferska =)

Om du har sjangs, hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Ganske snevet vil jeg si, spessielt hvis forholdet er basert på sex. Sex mellom to menesker, har ikke noe med alder å gjøre. Forutsetter at begge er "lovlige" og ved "sine fulle fem".

You are so wrong, ser du selv hva du skriver her egentlig? lovlig?

Lenke til kommentar

rule_30_girls.jpg

troll-face-funny.png

Kan hende hun bare vil nuke deg for resten av livet, med et barn ;)

ærlig talt :roll: Den store skrekken for oss damer i 30-årene er at gutter som er mye yngre enn oss blir interessert. Og de aller færreste av oss kan overhode drømme om å få barn eller å huke tak i en som er 15 år yngre for resten av livet. De fleste i den alderen forstår at et slikt forhold aldri vil funke. Og det er langt mindre verdt et forsøk.

Derimot vet de at sex kan være verdt et forsøk ;)

Til trådstarter: Ikke ha for høye forventninger. Kan hende at hun ikke engang har tenkt tanken på sex med deg, selv om hun vil treffe deg.

Lenke til kommentar

You are so wrong, ser du selv hva du skriver her egentlig? lovlig?

Hei Yoshii!

Du sikter tydeligvis til meg! Men, jeg forstår ikke hva du tenker på. Har du en mening, så skriv så folk kan forstår hva du mener. Ikke i gåter.

Hva er galt?

Men, du er kanskje også er en av dem, som blir kåt på grunn av alder! Og ikke på grunn av kroppsform, stemning, væremåte, lukter, forventning og spenning.

Endret av geco5
Lenke til kommentar

rule_30_girls.jpg

troll-face-funny.png

Kan hende hun bare vil nuke deg for resten av livet, med et barn ;)

ærlig talt :roll: Den store skrekken for oss damer i 30-årene er at gutter som er mye yngre enn oss blir interessert. Og de aller færreste av oss kan overhode drømme om å få barn eller å huke tak i en som er 15 år yngre for resten av livet. De fleste i den alderen forstår at et slikt forhold aldri vil funke. Og det er langt mindre verdt et forsøk.

Derimot vet de at sex kan være verdt et forsøk ;)

Til trådstarter: Ikke ha for høye forventninger. Kan hende at hun ikke engang har tenkt tanken på sex med deg, selv om hun vil treffe deg.

Oss damer i 30-årene? Du prater tull!

Du mener NOEN, damer i 30-årene! Allerede da jeg var tennåring (også i 20-årene) hadde jeg ganske mange forhold, til damer i 30-årene. Men noen av dem, pratet ikke "høyt om det". Mens andre viste det åpenlyst, at de hadde forhold, til en langt yngere mann. Men jag tviler på, at de damene tenker på annet enn sex. Og det er det denne tråden gjelder!

Få damer i 30- årene "legger seg etter", en 15 år yngere mann, uten at hun sansynligvis ønsker å gå videre.

Lenke til kommentar

Sex mellom to mennesker, har ikke noe med alder å gjøre. ENIG

Forutsetter at begge er "lovlige". Passa liksom ikke helt sammen.

Tenner ikke på alderen nei, men hvordan kroppen ser ut osv, som du sa selv, å jeg synes unge jenter som oftest har veldig fine kropper, selvom de ikke er "lovlige" for det betyr jo ingenting, for meg altså!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...