Tco99 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har et problem... Når jeg trykker på en link på internett så kommer det opp: siden kan ikke vises......Finner ikke server eller DNS-feil, Internet Explorer Hvorfor skjer dette? Det funka fint før jeg formaterte harddisken min, men nå gidder den ikke.... Hva kommer dette av da??? Noen som kan hjelpe meg? Takker for all hjelp!!!! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det kan jo være tilfeldig at serveren ikke er oppe nett nå! Det kan være at DNS'en har låst seg! Start --> run --> ipconfig/flushdns bør ta å fikse dette Om du kommer på nett og bare ikke på denne siden, selv etter at du har flushet DNS tabellen, så er det nok serveren som er nede. -Chief- Lenke til kommentar
Tco99 Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Det kan jo være tilfeldig at serveren ikke er oppe nett nå! Det kan være at DNS'en har låst seg! Start --> run --> ipconfig/flushdns bør ta å fikse dette Om du kommer på nett og bare ikke på denne siden, selv etter at du har flushet DNS tabellen, så er det nok serveren som er nede. -Chief- Er nok ikke serveren som er nede... kar provd og logge meg inn paa telenormobil.no naa i 3 uker.... funker like revva hver gang!!! beklager skrive feil, har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet!!! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Mulig du har for høyt sikkerhetslevel i instillingene dine. Jeg kommer inn. Prøv dette: Start --> Run (kjør) --> cmd [enter] ping www.telenormobil.no får du svar så når du siden, men ette eller annet stopper deg på maskinene. om du ikke får svar, så prøv med ping 212.17.144.210 får du svar da, så er det et DNS problem. -Chief- Lenke til kommentar
Tco99 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Mulig du har for høyt sikkerhetslevel i instillingene dine. Jeg kommer inn. Prøv dette: Start --> Run (kjør) --> cmd [enter] ping www.telenormobil.no får du svar så når du siden, men ette eller annet stopper deg på maskinene. om du ikke får svar, så prøv med ping 212.17.144.210 får du svar da, så er det et DNS problem. -Chief- Fikk bare request timed out 4 ganger. Har lasta ned den nyeste exploreren og alt men..... Lenke til kommentar
Tco99 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Finner ikke ut av dette jeg..... hvor finner jeg instillinger for DNS da? Er det godt gjemt eller? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Finner ikke ut av dette jeg..... hvor finner jeg instillinger for DNS da?Er det godt gjemt eller? Hvis du bruker Telenor som ISP kan du prøve og sette opp TN sin proxyserver i Ie. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Er det samtlige internett sider eller bare denne ene? des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå