Gå til innhold

[Løst] Skademelding skjema og forsikring spm

-Léon-

Anbefalte innlegg

Hadde et en liten glipp idag.

Skulle kjøre ut ifra en rundkjøring og såg at lastebilen(semitraileren) ville ikke få plass til å komme seg rundt rundkjøringen hvis jeg ikke rygget litt. Siden jeg var litt trøtt og ikke tenkte helt klart så satt jeg bilen i revers. Det å se bak meg falt meg ikke inn en gang.... Dumt, siden bak meg stod det en VW Touran eller hva den heter. Ble et lite sammenstøt.

Min bil fikk ingen skader som jeg kunne se, men VW fikk litt av fronten trykket inn. Var ikke noe kraftig sammenstøt, jeg rygget kanskje 1 meter eller noe slikt da jeg merket at jeg kom borti han.

Vi skrev ut skademelding og siden jeg egentlig ikke har så mye erfaring på det området så lurte jeg på hva jeg skal gjøre nå.

Forstår at det er mulig å levere inn skademelding over nette (har ikke sjekka enda om Gjensidige har den muligheten). Har aldri brukt forsikringen jeg har på bilen min heller, så har ikke helt roen på hva 'bonusen' på forsikringen min gjelder.

Har full kasko på bilen min.

Så spm er vel om det billigeste for meg er å ta det på forsikringen.

Er 28 år og har kjørt bil i tja 8 år eller noe slikt. Har ikke brukt forsikringen på noe jeg har hatt skyld i før.

Bilen og alt står i mitt navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...