Magiii Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Det er snart eksamenstid. Jeg har fullt stipend og lån.. hvis jeg stryker på en av de kommende eksamene, så blir jo alt lån, men kan jeg ta opp samme eksamen etter sommeren og at da halvparten blir omgjort til stipend? Eller må alt skje i løpet av skoleåret? Endret 11. april 2011 av Magiii Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Du kan ta opp fagene flere år etter. Det går på poeng, når skolen sender inn omgjør de tilsvarende uansett når, hvor, hvem og hvorfor du tok eksamen. 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Du kan ta opp fagene flere år etter. Det går på poeng, når skolen sender inn omgjør de tilsvarende uansett når, hvor, hvem og hvorfor du tok eksamen. Det virket som det mest logiske, men måtte bare være sikker. Takk for et raskt svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har noen i klassen som ikke får støtte lenger pga de har tatt fag uten å ha stått i 2-3 år på rad. Lånekassa satt ned foten og sa at de måtte få 60 poeng til uten støtte før de kunne søke igjen. Så i teorien mister man ikke støtten før man har strøket i 120-180 poeng og da må man ta ett år/60p før man får støtte igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå