Avean Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Sitter og designer en webside her og begynner å gni meg i øynene mer og mer. Alt ser bra ut i Photoshop men ikke på websiden. Så jeg begynner å tenke at dette er en profil issue i Photoshop men alt er riktig. Så tester jeg andre nettlesere og der ser alt pent ut, men ikke IE9. Den blurrer bilder av en eller annen merkelig grunn. Poster eksempel her: Dette er så ille at hele designet faktisk blir i annen tone pga bluren her. Testet i kompatibilitets modus også med samme resultat. Noen andre opplevd det samme ? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kan du poste koden din? Korleis sett du inn bilete? CSS eller HTML? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg fant utav det og det er så pinlig at ja .... Zoom 125% stod nettleseren på haha. Så er vel ingen IE9 issue likevel. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fort gjort! Utruleg kor blind ein kan sjå seg på slike småproblemer. Har hatt mykje det same sjølve idag! Hugs å merke tråden som løyst når du finn svar på dét. Då er det mykje enklare for dei som eventuelt har same problem som deg å finne ut løysinga (i og med at det står i emnetittelen). Eg har gjort dét for deg no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå