Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe VHS'er?

Skillsmoisture

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det fantes noe nettbutikk eller noe som selger gamle VHS'er. Vet at det finnes noen kiosker og ting rundt i landet som selger "anitkviteter" som spill og vinyl-plater osv, men hva heter de, eventuelt hvor ligger de? Blir veldgi glad for tilbakemeldinger :)

Er foressten 100% ny på forumet, så dere må unnskylde meg hvis tråden ikke kom i helt riktig kategori, jeg prøvde iallefall :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er rett og slett litt sent ute, for et par år siden ga alle bort VHSer. Husker feks. biblioteket her i Bergen kvittet seg med sin samling for 1 krone stykket, men nå har de fleste kvittet seg med dem (enten gitt bort eller kastet). Så det er nok vanskeligere å finne det du vil ha nå, hvilken film er du på jakt etter om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hmmm... Jeg har akkurat ryddet i gamle ting jeg har hos foreldrene mine, og kom over en stoooor eske med VHS-filmer. Nå bærer jo ikke denne tråden positive tegn på at jeg får kvittet med meg disse filmene, men om noen har tips (utover finn.no) over noen som er interessert takker og bukker jeg... :O)

Har dessverre ikke Silverfang-filmene som trådstarter ønsket. :(

(Anser ikke denne posten som reklame/annonsering btw... :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...