Skillsmoisture Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Bare lurte på om det fantes noe nettbutikk eller noe som selger gamle VHS'er. Vet at det finnes noen kiosker og ting rundt i landet som selger "anitkviteter" som spill og vinyl-plater osv, men hva heter de, eventuelt hvor ligger de? Blir veldgi glad for tilbakemeldinger Er foressten 100% ny på forumet, så dere må unnskylde meg hvis tråden ikke kom i helt riktig kategori, jeg prøvde iallefall Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) www.qxl.no Eller vist du er sløv: http://www.qxl.no/pris/dvd-vhs/vhs-filmer/l/cn11345/ 1004 produkter inne der på "VHS" Endret 11. april 2011 av Høybusk Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Du kan også kjøpe på finn.no, der det forøvrig er noen som gir vekk vhs-filmer også. Skyter inn et lite tilleggspørsmål her, noen som vet hvor man kan få tak i ny vhs-spiller? Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 vet om både qxl og finn, og finner ikke det jeg leter etter der... Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Du er rett og slett litt sent ute, for et par år siden ga alle bort VHSer. Husker feks. biblioteket her i Bergen kvittet seg med sin samling for 1 krone stykket, men nå har de fleste kvittet seg med dem (enten gitt bort eller kastet). Så det er nok vanskeligere å finne det du vil ha nå, hvilken film er du på jakt etter om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 vil ha de gamle norskdubbede versjonene av Silver Fang serien nr. 3 og 1 barndomsminner Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 I følge Wikipedia skal dette være utgitt på DVD også (med norsk tale). Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 jeg vet det, men det er en ny dub som er helt forferdelig (jeg har den ), det når ikke helt opp til minnene og nostalgien jeg har fra jeg var liten Lenke til kommentar
Pomeliten Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Alle VHS-filmene av Silver Fang er lagt ut på Youtube ! Lenke Bilder ! © Pomeliten gamleste nyeste, men siste verson av VHS www.Gingasite.Net <- alt om Silver Fang OSV Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hmmm... Jeg har akkurat ryddet i gamle ting jeg har hos foreldrene mine, og kom over en stoooor eske med VHS-filmer. Nå bærer jo ikke denne tråden positive tegn på at jeg får kvittet med meg disse filmene, men om noen har tips (utover finn.no) over noen som er interessert takker og bukker jeg... :O) Har dessverre ikke Silverfang-filmene som trådstarter ønsket. (Anser ikke denne posten som reklame/annonsering btw... ) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis du vil ha hjelp til å finne fysiske butikker så er det fint om du forteller om hvor du vil ha hjelp til å finne dem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Er massevis av VHS-filmer på finn.no. Ebay er sikkert også en god plass for sånt. Endret 7. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kan jo selvsagt teste ut Finn.no, men de annonsene som ligger der ute har ligget der en stund... Ellers er butikker i Oslo velkomne tips... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå