SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Er det kun meg som misstenker kakemot som Cakepain (Anonymous) ? viss du gjør det Hvorfor eller hvorfor ikke ? Ingenting her er ment for og håne vedkommene men og spekkulere rundt dette øye vekkende senariet. Cakepain: Dette er alteregoet til en av anonymus sine "talsmenn" (Påstår) som har snakket med aviser slik som vg og dagbladet. Evidence box Bevis nr.1- Meget like brukernavnBevis nr.2- mistet all respekt for kakemot etter han brøt løftet om å danse med laksen i en butikk, og legge ut video av dette på internet. (Viser mangel på erlighet og sluhet)Bevis nr.3- Han liker også Webdesign Programmering generelt. som er meget grunnleggende i all hacking..Bevis nr.4- Quote av ham selv: "Hei, når jeg skulle slå på PC-en i morrest ville den ikke starte i det hele tatt. Når jeg trykker inn knappen er det null tegn til liv."Kansje for mye DOS ?Bevis nr.5- http://img156.imageshack.us/img156/9840/815279.jpgBevis nr.6- Quote av kakemot:"Språket må jo uansett skapes på gamlemåten, med penn og papir...." Han bruker sikkert brev for og unngå DLD :O Smarting..... Bevis nr.7- Quote av kakemot:"På ungdomsskolen lagde jeg et program som spilte "lisa gikk til skolen"på systemhøyttaleren, og kjørte programmet på 10-12 skole-pcer samtidig. Hehuhehu."(Viser han er istand til og drive ala botnet Endret 12. april 2011 av nesiory 2 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Så like navn blant annet.... Lenke til kommentar
Populært innlegg dotten☻ Skrevet 11. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. april 2011 Kom med en grunn. Personlig har jeg mistet all respekt for kakemot etter han brøt løftet om å danse med laksen i en butikk, og legge ut video av dette på internet. 14 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kom med en grunn. Personlig har jeg mistet all respekt for kakemot etter han brøt løftet om å danse med laksen i en butikk, og legge ut video av dette på internet. wtflol??? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Han liker også Webdesign Programmering generelt.... Hmmm.... Webdesign = Hacking Programering = UberHacking Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er litt stor forskjell mellom webdesign/programmering og hacking.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Han liker også Webdesign Programmering generelt.... Hmmm.... Webdesign = Hacking Programering = UberHacking lol, må jo ikke være det. Da hadde diskusjon.no sikkert vært hacket Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Quote av ham selv: Hei, når jeg skulle slå på PC-en i morrest ville den ikke starte i det hele tatt. Når jeg trykker inn knappen er det null tegn til liv. Kansje for mye DOS ??? 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Quote av ham selv: Hei, når jeg skulle slå på PC-en i morrest ville den ikke starte i det hele tatt. Når jeg trykker inn knappen er det null tegn til liv. Kansje for mye DOS ??? Har han lxm hacket sin egen pc og proppet harddisken sin full av virus og ved et feilklikk aktiverte han alle? Endret 11. april 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Han liker også Webdesign Programmering generelt.... Hmmm.... Webdesign = Hacking Programering = UberHacking lol, må jo ikke være det. Da hadde diskusjon.no sikkert vært hacket Nei for han er aktiv medlem her.. en ødelegger ikke for seg selv... Btw tok meg en slik NCIS superscan og backtraca ipadressen hans blant dos angrepene på arbeiderpartiet.no Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 wtflol??? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=989580&st=320 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Han liker også Webdesign Programmering generelt.... Hmmm.... Webdesign = Hacking Programering = UberHacking lol, må jo ikke være det. Da hadde diskusjon.no sikkert vært hacket Nei for han er aktiv medlem her.. en ødelegger ikke for seg selv... Btw tok meg en slik NCIS superscan og backtraca ipadressen hans blant dos angrepene på arbeiderpartiet.no Lol *Neste dag skal Nesiory logge på Diskusjon.no men passordet er feil. Han søker på navnet sitt i søkefeltet og ser på innleggene. På det første innlegget står det: jeg mente ikke å si at Kakemot er en hacker. Han er en veldig lovlydig kar som ikke driver med hacking i det hele tatt* 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) wtflol??? http://www.diskusjon...c=989580&st=320 Vanskelig å forstå hva det ene innlegget betyr. Ser ut som det er et svar på ett innlegg som er et svar på et innlegg som er et svar på et innlegg... Vanskelig å forstå Endret 11. april 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Hva med dette beviset ? 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva med dette beviset ? Lol, nærmer seg nå, eller så betyr Kakemot Cakepain på engelsk og han vil bare late som om han kan programmere og lure oss alle til å tro at han er Cakepain slik som vi tror nå :O Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Vanskelig å forstå hva det ene innlegget betyr. Ser ut som det er et svar på ett innlegg som er et svar på et innlegg som er et svar på et innlegg... Vanskelig å forstå wtflol? Hva mener du? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Eller etetr at jeg har sett opp i hjørnet så har du faket hele dritten? 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Eller etetr at jeg har sett opp i hjørnet så har du faket hele dritten? You saw it first. Or did u ??? O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå