AndersT2 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har 2 PCer, en til nett bruk og den andre til alt annet, så når jeg skulle flytte en del filer fra den gamle nett maskinen, så låste alt seg, jeg har nå prøvd å brenne 4 ganger, og maskinen har låst seg totalt alle gangene. jeg må trykke inn startknappen så maskinen starter om. Brenneren er en gammel Phillips, som det siste halve året har skrevet på en lavere hastighet en jeg har angitt, Er den blitt ødelagt? eller er det noe annet jeg bør se etter? Jeg kjører kun Roxio Easy CD Creator 5, og ingen andre programmer samtidig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Last ned Nero og se om problemet er løst da. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Det løste problemet. Men jeg fikk bare tak i demo versjonen. er det noen som vet hvordan jeg kan få brukt Nero programmet som følte med den ene brennern min, på en annen maskin? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det løste problemet. Men jeg fikk bare tak i demo versjonen. er det noen som vet hvordan jeg kan få brukt Nero programmet som følte med den ene brennern min, på en annen maskin? Nero kan lastes ned som prøveverisjon fra www.nero.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå