Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Her litt morsomt å se at det faktisk er et parr av andre sine punkter jeg faktisk har gjort selv, men her er mine: Ha en årsinntekt på over 2,5 mil. Starte et eget firma. Sitte i en ME 262. Fly et jetfly. Designe, bygge og fly mitt eget fly. Bli virkelig godt på et instrument. Skrive og utgi en egen bok. Seile jorden rundt. Besøke begge polene. Svømme i alle verdenshav. Hatt sex på alle kontinenter. Trekant med et tvillingpar. Besøke over 150 land. Bo minst 3 år i Japan. Smakt over 300 whiskey typer. Håndhilst med Stephen Fry, Christopher Hitchens og James Randi. Få en PhD. Er sikkert mange flere, men er dette jeg kom på med det første. Endret 12. desember 2011 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) - Årsinntekt på over 3 mill. - Skrive en bok. - Eie en gammel herregård eller et lite slott. - Starte mitt eget kontor. - Oppgradere hytta på fjellet. - Eie en eller annen anstendig sportsbil i løpet av livet. Om bilen er noen år gammel betyr ingenting. Kjøregleden er stor uansett. - Utvide kunstsamlingen. - Eie en Patek Philippe. Om den er noen år gammel spiller liten rolle. - Spille en 18-hulls golfbane under par. - Stifte familie. Endret 13. desember 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Håndhilst med Stephen Fry, Christopher Hitchens og James Randi. Tror nok du desverre vil slite med den ene der Min liste: Lære å fly (minimum PPL-A, men kan jeg få betalt for det er det enda bedre) Lære å surfe Bo i varmere strøk over lenger tid Reise rundt om i hele verden så lenge helsa tillater det og litt lenger. Klatre til toppen av Kilimanjaro. Ha et liv jeg er fornøyd med, både underveis og i etterkant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Håndhilst med Stephen Fry, Christopher Hitchens og James Randi. Tror nok du desverre vil slite med den ene der Jeg tenkte faktisk på den posten når jeg hørte nyheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå