Abnorm Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tenkte jeg skulle skaffe meg noen høytelere med wifi/airport (eller hva det heter). Formål: Jeg ønsker å spille av musikken på en Iphone / Ipad trådløst. Det må være en aktive høytaler, altså jeg ønsker ingen forsterker ved siden av. +Den må gi god lyd. pris er uviktig, så lenge jeg ikke må selge huset. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://www.hifiklubben.no/bibliotek/artikler/lyd/3105.htm Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Zeppelineren har vel fått toppkritikk i det meste av tester. Og nyversjonen støtter airplay også. Sjekk linken til iChristian. -C- Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvordan funker Airplay? Hvordan får man det til å fungere på Zeppelinen? Hva må man gjøre for at man kan bruke Iphonen til å styre musikken via det trådløse nettet? Jeg finner bare at det GÅR AN å bruke AirPlay, men ikke noe steder om HVORDAN man bruker det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 På iphonen dukker det opp et høytalerikon i spillervinduet på musikkspilleren, youtube, spotify osv osv. I iTunes kommer det tilsvarende nederst til høyre. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Airplay funker som en "mottaker" av lyd på samme måte om et bluetooth headset, du bruker samme ikon for å velge avspillingskilde... Veldig enkelt:) Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Men hvordan klarer Zeppelinen å logge seg på nettet med passord? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Tror du må bruke ethernet til å sette den opp. Endret 22. juni 2011 av ChristianW Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det viste seg at de hadde gitt meg den eldre Zeppelin-modellen.. Ikke rart det ikke var noen ethernet-input der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå