TheSnidr Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei! Jeg trenger hjelp! Har lett rundt på siden www.lolpics.se etter noen kontaktinformasjon eller en måte å fjerne et bilde på, men dette viser seg å være vanskeligere enn det burde! Det ligger et sjenerende bilde av en venn av meg der som jeg gjerne skulle fjernet før det er for sent. Finnes det noen måte å få kontakt med folka bak siden på? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Bahh.. .se ja... *sjekker litt til* Endret 11. april 2011 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hvis du skriver inn adressen her får du kontaktinformasjon til eier av domenet. Du må trykke på Owner (kontakt-ID) og fylle ut en CAPTCHA får å få detaljer. Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Hvis du skriver inn adressen her får du kontaktinformasjon til eier av domenet. Du må trykke på Owner (kontakt-ID) og fylle ut en CAPTCHA får å få detaljer. Der ja. Med mindre det er noen annen måte får jeg bare satse på at de ser og reagerer på mailen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå