Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tror jeg klikker pga: "Warning: Page has Expired"

Anbefalte innlegg

Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.

Kommer opp hver gang jeg søker på noe og går tilbake tror det klikker for meg, sinnsykt irriterende!! hvordan få det vekk ? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må lese det som står da ffs :roll:

Når du går tilbake må IE søke på nytt(dette gjorde den vel automatisk før), og det har dem visstnok skrudd av for sikkerhets skyld (As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you). Du kan jo sjekke om det er noe på options som du kan skru på igjen, men jeg tipper det er noe som fulgte med en sikkerhets-patch til IE som du har downet.

Lenke til kommentar

Det kommer åpenbart for at du ikke skal kunne gå tilbake, gjort bevisst av de som har laget siden. Vil anta dette er gjort for at ikke informasjonen i formen skal bli sendt flere ganger, noe som f.eks kan føre til at informasjon vil bli lagt til en database flere ganger, noe som en forståelig nok vil hindre.

Lenke til kommentar

Tjena, veit ikke om det hjelper stort,, men har du testa f.eks. Opera

Bruker selv bare ie når det er sider som ikke funker i opera, det blir bare færre og færre for hver dag som går :smile: er noe kjappere og sjelden noen problemer med progget :D

Dette er min egen subjektive mening men tror nok det er en del folk som støtter opp om dette

:woot:

Lenke til kommentar

grunnen til at det funker bedre med opera er at den som default sender skjemafeltene pånytt ved bruk av history (tilbake knappen). Mener du kan sette opp IE til å gjøre det samme, men er litt usikker.

Som smetho poengterte - det er en grunn til at det er sånn. Vet ikke om du kan noe om dynamiske sider, men hvis du setter deg ned og leser litt om tilstander ved web-programmer så skjønner du fort at det er en nødvendighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...