Gå til innhold

Baseball - spilles det 3 kamper på en helg?

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal bestiller Baseball billetter til sommerturen til Los Angeles. Vet minimalt om sporten utover hva wikipedia har sagt - men nå skal jeg bestille billetter og kom over noe snedigt.

Kan det stemme at hvert lag spiller mot det samme laget 3 ganger på en helg?

Endret av RunarL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer, eller ihvertfall som regel.

Ett lag spiller som regel tre kamper mot et lag etter hverandre, noen ganger blir det bare to, og så kommer den siste senere.

Hvert lag spiller 6 kamper i uka, så det er kun en dag fri.

skal dere se LA Angels eller LA Dodgers?

Lenke til kommentar

Tips: Kjøp billetter til en kamp først. Kampene varer alt for lenge, og hvis du ikke blir/er veldig interessert, så holder en kamp i massevis. Jeg var på to kamper når jeg bodde i USA (en Atlanta Braves og en til farmerlaget) og det er mer enn nok. En kamp varer gjerne 3 timer+.

Lenke til kommentar

Greit jeg låner tråden, da de 3 personene over så ut til å greie på baseball? :D

Hvor kan jeg se baseball i Norge? (enten på ordentlig eller streame kamper over nettet, fra USA)

Hvor er det baseball senter i Norge? Feks ett sted, det er en trener som kan å "pitche"? Vil lære :)

Lenke til kommentar

Greit jeg låner tråden, da de 3 personene over så ut til å greie på baseball? :D

Hvor kan jeg se baseball i Norge? (enten på ordentlig eller streame kamper over nettet, fra USA)

Ta en titt på www.mlb.tv .. billig og bra. Du kan også se flere kamper samtidig, f.eks kjekt om en har veddemål på gang over flere kamper.

Lenke til kommentar

Hvor er det baseball senter i Norge? Feks ett sted, det er en trener som kan å "pitche"? Vil lære :)

Det er svært lite baseball miljø i Norge, men du har endel klubber rundt om, er nok greiest og kontakte noen av de hvis du vil lære deg å pitche.

Når det gjelder klubber finner du disse i:

Oslo

Fredrikstad

Stevanger

Trondheim

kristiansand

tror det skal være alle :p

Lenke til kommentar

Takker for svar :) Mlb.tv kjente jeg faktisk til, har bare ikke fått laget konto/betalt der ennå, samt vært litt skeptisk til kvalitet osv. Men vises det kamper der hele tiden, eller er det bare i "sesongene" ?

Har vært innom http://www.soft-baseball.no/3offianle.php, så visste om noen :) Men tror dere det er vanskelig å høre om opplæring? Jeg kommer såklart ikke til å spille profesjonelt noengang :p Men har lyst å lære mer "mekanisk" hvordan man pitcher (kaste fortere), for jeg syns det er morro :D Å tror dere de skal ha betalt for det? evt hvor mye TROR dere :)

Lenke til kommentar

Takker for svar :) Mlb.tv kjente jeg faktisk til, har bare ikke fått laget konto/betalt der ennå, samt vært litt skeptisk til kvalitet osv. Men vises det kamper der hele tiden, eller er det bare i "sesongene" ?

Du vil se kactus league osv? :) Ser ut som det er mars til oktober, regular season som sendes. Det blir jo 2800 kamper tilgjengelig så synes selv det er svinbillig.

Lenke til kommentar

Det er egentlig samme hvilke league jeg ser, har faktisk lyst å se både fra Major og "Little League", men sistnevnte tror jeg det er lite av :p Men ok, 2800 kamper er ikke dårlig altså, da blir det nok kjøp med feriepenger. Men hvilket abbonement anbefales - Premium eller vanlig? :) Er det verdt de ekstra 20$ for:

- Home and Away Broadcasts

- Live Game DVR Controls

- Multi-Game View (PIP, Split Screen, Quad)

som følger med Premium (DVR Controls frister) :3

Lenke til kommentar

Det er egentlig samme hvilke league jeg ser, har faktisk lyst å se både fra Major og "Little League", men sistnevnte tror jeg det er lite av :p Men ok, 2800 kamper er ikke dårlig altså, da blir det nok kjøp med feriepenger. Men hvilket abbonement anbefales - Premium eller vanlig? :) Er det verdt de ekstra 20$ for:

- Home and Away Broadcasts

- Live Game DVR Controls

- Multi-Game View (PIP, Split Screen, Quad)

som følger med Premium (DVR Controls frister) :3

Eneste store forskjellen er det at du kan se flere kamper på en gang.

Jeg har vanlig og er kjempefornøyd med det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...