triple-a Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Har nettopp flytta inn i ny lelighet og tok med meg tven min, en sony bravia Kdl-4500. Tven som skulle erstattes er en gammel kasseTV. Vi har get kabel rett fra veggen til tven. Problemet er at jeg ikke får noe som helst bilde på sonyen. Jeg har fullført kanalsøk og alle kanalene kommer opp på lista, men da jeg går igjennom kanalene er det svart skjerm og så står det bare "Det valgte programmet er ikke tilgjengelig" eller "ikke innstilt". Kan se tekst på enkelte kanaler. Endret 11. april 2011 av Tripple-A Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det du har fått inn er digitale stasjoner og det får du bare sett med dekoder. Du må kan bare se analoge kanaler med kabel rett i veggkontakten. Mulig at det er et valg i menyen å se digitale eller analoge stasjoner. Det kan også være et valg i søkemenyen å bare søke etter analoge stasjoner. Lenke til kommentar
triple-a Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå