Gå til innhold

iPhone bestilling

Anbefalte innlegg

Leveres iPhone 4 til "døren"? Der står på siden deres "Vi sender ikke til postboksadresser", men såvidt jeg vet kan jeg bare få pakker i postboks, når jeg har skrevet husadressen min på nettet før så har pakken bare blitt sendt i retur, jeg har alltid måttet skreve postkontorets poststed og min postboks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på pakken. - Posten tillater ikke levering av bedriftspakke dør-dør til postbokser, men noen lokale postkontor vil levere de som dør-postkontor uansett.

Avsender derimot, må betale et ekstra gebyr dersom de (feil)adresserer en dør-dør pakke til postboks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men kommer pakken fram til postkontoret i det hele tatt? Vet ikke helt om jeg må skrive mitt postnummer eller posten sitt. Jeg bor i 6030, men postkontoret er i 6039.

Er ikke 100% sikker på hva de mener med postboks. Jeg har prøvd å skrive Pb. XXX 6030 før og da har pakken gått rett i retur, så jeg har brukt å skrive Pb. XXX 6039 siden og da har det gått bra, men det står jeg ikke kan bruke postboks. Skjønner ikke helt om de mener selve BOKSEN de legger brevene mine i, eller om de bare mener postkontoret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Bestilte du fra applestore? De sender med DHL, og leverer på dagtid der du vil, eller du kan hente hos DHL på kveldstid. Har du bestilt andre steder, må du sjekke med forhandler.

Lenke til kommentar

Service er flott, men ikke akkurat med det der :p Jeg jobber tilfeldige tider hver dag så. Men kan jeg feks. få det levert til foreldrene mine? Eller må JEG skrive under?

Edit: Har bestilt nå, håper foreldra mine kan signere :p Takk til alle som svarte :new_woot:

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar

Nei, DU må skrive under, og legitimere deg. DHL leverer ikke ut til andre enn den som har bestilt.

Serriøst? Har ingen av Apples kunder jobb eller? Jeg kommer hjem alt fra 17.45 til 21.45, og jeg bestemmer ikke selv hva timer på dagen jeg jobber.

Jeg må vel avbestille så bestille igjen på mitt mors navn da? Siden hun jobber 2 dager i uken, men hun er jo ikke hjemme 24 timer i døgnet fordiom.

For noen håpløse regler, blir oppgitt. Tror de at noen bryter seg inn i adressen jeg skrev opp for så å vente ved døren i dagesvis for at leveringen skal komme? :p Idioter.

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar

Jeg antar at dette er såpass tydelig formulert på bestillingssidene at enhver idiot må forstå det.

"Leveres - 20 Apr. 2011 - 26 Apr. 2011 av Standard levering

Det er mulig vi trenger en signatur for å kunne levere.

Vi sender ikke til postboksadresser

Leveres mellom 09.00 og 17.00 mandag-fredag"

Skal jeg liksom ta fri en uke fra jobb da? De står ikke at man MÅ ha signatur slik som du sier. "Postboksadresser" har 2 betydninger og de sier ikke hvilken av de 2 betydningene de mener. Mellom 09.00 og 17.00, finnes ikke en dag arbeidsdag hvor jeg ikke jobber minst halve den tiden.

Så kanskje du ikke skal anta så mye, du ser ut som en dritt når du gjør det og tar feil.

Også å ville forsikre seg om at man har forstått alt er et tegn på intelligens, ikke idioti. Skal vedde på jeg har minst 50 IQ høyere enn deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg antar at dette er såpass tydelig formulert på bestillingssidene at enhver idiot må forstå det.

"Leveres - 20 Apr. 2011 - 26 Apr. 2011 av Standard levering

Det er mulig vi trenger en signatur for å kunne levere.

Vi sender ikke til postboksadresser

Leveres mellom 09.00 og 17.00 mandag-fredag"

Skal jeg liksom ta fri en uke fra jobb da? De står ikke at man MÅ ha signatur slik som du sier. "Postboksadresser" har 2 betydninger og de sier ikke hvilken av de 2 betydningene de mener. Mellom 09.00 og 17.00, finnes ikke en dag arbeidsdag hvor jeg ikke jobber minst halve den tiden.

Så kanskje du ikke skal anta så mye, du ser ut som en dritt når du gjør det og tar feil.

Også å ville forsikre seg om at man har forstått alt er et tegn på intelligens, ikke idioti. Skal vedde på jeg har minst 50 IQ høyere enn deg.

Nå får du slappe av da. Ring de smartass....

Lenke til kommentar

Service er flott, men ikke akkurat med det der :p Jeg jobber tilfeldige tider hver dag så. Men kan jeg feks. få det levert til foreldrene mine? Eller må JEG skrive under?

Edit: Har bestilt nå, håper foreldra mine kan signere :p Takk til alle som svarte :new_woot:

Gi foreldrene dine en fullmakt - signert av deg - til å motta pakken på dine vegne.

Lag en ekstra kopi som DHL-fyren kan få med seg dersom han ønsker det.

Da har han i så fall din mors signatur + din signatur som gir henne fullmakt, og da burde DHL være fornøyd.

(Ellers kan vel antageligvis modern stille opp med noen pene konfirmasjonsbilder etc. hvis det skulle bli behov for det.)

Er ikke moren din hjemme når DHL kommer, så legger de bare igjen en lapp som sier "ring oss".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...