Greven22 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei, Tenkte å oppgradere PCen med ny CPU, RAM, og HK Har sett på disse delene: INTEL CORE I7 960 3.2GHZ 8MB S-1366 +GAME CORSAIR 12GB DDR3 VENGEANCE PC3-16000 2000MHZ CL10 (3X4GB) GIGABYTE GA-X58-USB3 X58 S-1366 ATX Pcen blir for det meste brukt til "labbing" - vmware og dyndns. (ganske minnekrevende oppgaver) Har også lyst til å teste hackintosh. Derfor har jeg valgt Gigabyte HK ettersom jeg har hørt det fungerer bra med Apple. Hva tror dere om delene ? Jeg kunne også tenkt meg flere nettverkskort i maskinen. Så hvis noen har tips til hvordan jeg kan få til det si ifra. Det er jo ikke så mange PCI porter i nyere HK Har forresten en Intel SSD disk fra før. + selvfølgelig skjermkort og PSU. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Du burde vel heller vurdere et Sandybridge- oppsett (sokkel 1155). Dvs. f.eks. Intel i5-2500K med matchende HK og ram. Jeg har et Sandy- oppsett selv med et Gigabyte HK, og jeg har da ihvertfall 2 eller 3 PCI ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå