Redaksjonen Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Ikke alt på nettet passer for barn. Les mer Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Hvis vedkommende som skal ha begrenset nett-tilgang bruker en stasjonær PC, går det også an å sperre visse nettsider i ruteren, eller kun tillate valgte nettsider. Hvis du har en avansert ruter, kan man velge at de innstillingene kun gjelder en bestemt PC. Lenke til kommentar
fps_christian Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Svært missledende tittel. Jeg hadde håpet på en guide slik at jeg fikk stengt reality-showet. 2 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 opendns gir filter på dns nivå. enkelt å sette opp i de fleste routere, gratis for de fleste. perfekt for oss som har flere pc'er i huset. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Ærlig talt, hva er det foreldre er så "redd" for at barna skal se? Verdens realiteter? Kan naken hud og voldelig adferd korrumpere en 9-årings sinn? Snakk med barna deres. Sensur er ikke bra i noen alder mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg