Gå til innhold

Låt man begynner å grine av...

DevN

Anbefalte innlegg

Joda, begynte med det når jeg var 3, gikk med stort headset fra KOSS på hodet, koblet til det superanlegget.... :D

:o wow 3. Da hørte jeg på hakkebakkeskogen og kaptein sortebill ( foresten 100 ganger bedre enn sabeltann) og to tre år senere var det billy idol, metallica og Knudsen og ludviksen som rullet på LP'ene og kassettspilleren.

Men koss er jo et godt valg da... det jeg har nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart :shrug:

Om du ikke vet hvilken låt det er snakk om er det:

Radiohead - Creep (regner med at det var den du siktet til Snowy?)

Yup den sanger vekker sterke følelser i meg da eg var fjortiss og var skam forelsket i en jenter som bare øsnket meg død. Ville ta selvmord i de tidene eg hørte på sangen :cry:
Lenke til kommentar

Har et par grinesanger.. Pleier sjeldent å få tårer i øynene, men blir veldig tankefull og kan godt finne på å legge meg ned i senga eller på gulvet og bare stirre opp i taket. Eventuelt lukke øynene og tenke på kvinnfolket som har gjort denne sangen så spesiell.

Toni Braxton - Unbreak My Heart

(den dama var sinnssykt bra, lenge siden)

Gyllene Tider - När Vi Två Blir En

(klarte ikke helt det der med å bare være venner.. denne får meg egentlig til å smile da.. gode minner!)

Ozzy Osbourne - Dreamer

(dama var/er fantastisk, men denne sangen forbinder jeg med alle de gangene jeg fucket opp alt.. [sett inn banneord] Håper jeg kommer over henne i løpet av året i militæret..)

Lenke til kommentar

For en gjeng med jenter det var her, da... Begynn å hør på Tool og Ac/Dc.

par låter som får meg til å grine i forsterstilling:

Dina, A moe- moe is home (eller.no) peaches ALBUMET

Jeg er enig, Shrike.

Altså... Bare tenk på Dina, f.eks. Hun kunne sikkert gjort det stort, musikalsk sett, her i verden, men på grunn av hennes meget lave IQ, så kommer vi aldri til å høre om henen igjen. Er fristet til å bruke begrepet "one-hit-wonder", men vet ikke hvor vidt jeg vil kalle "Bli hos meg" for en hit.

Når det gjelder A. Moe, så har han bare ødelagt en utrolig fin sang. (Og for dere grine-gutter.. Dere kan laste ned Poor Rich Ones sin versjon "Mummy")

Peaches... Ja, var det de som hadde Rosa Helikopter? De gidder jeg ikke snakke om.

Men ja, dette er sanger som får meg til å begynne å grine. Ihvertfall skru av tv/radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...