Mortis360 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Endelig henta den nye sykkelen min, Gary Fisher Collection: Trek Utopia! :D :D ~ Mortis Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Gratiss! Kjøpte også ny sykkel i går! Låste den i sykkelbya i bakgården og den var borte når jeg våkent i dag, mye kjipt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det var synd Ingen forsikring eller noe? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Rakk ikke skrive forsikring før den forsvant. Men jeg slenger meg på gledesutbruddgjengen ved å melde at jeg ble oppringt noen timer senere av noen vektere som hadde stoppet noen i et tyveri, og ble mistenkelige over at de hadde en så fin ny sykkel, så sporet de meg opp så jeg fikk sykkelen tilbake ^^. Utrolig flaks må man vel kalle sånt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Rakk ikke skrive forsikring før den forsvant. Men jeg slenger meg på gledesutbruddgjengen ved å melde at jeg ble oppringt noen timer senere av noen vektere som hadde stoppet noen i et tyveri, og ble mistenkelige over at de hadde en så fin ny sykkel, så sporet de meg opp så jeg fikk sykkelen tilbake ^^. Utrolig flaks må man vel kalle sånt. Nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå