turb0man Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har lastet ned Wolfenstein E.T, men musepekeren låser seg når jeg trykker play online eller skal justere grafikkinstillingene Den funker helt fint under Options når jeg skal velge key-oppsettet Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei, går ut ifra at du er online FØR du starter E.T?! (E.T er kun multiplayer). mvh roger Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei, går ut ifra at du er online FØR du starter E.T?! (E.T er kun multiplayer). mvh roger Det burde da ikke være grunn til at det låser seg, man kan for eksempel gå inn der for enten å starte et nettverksspill (dette er det vel en egen knapp for) eller for å velge å få inn bare LAN-spill på den lista med servere - ingen grunn til at spillet skal henge seg bare fordi det merker at det ikke er kopla til nett/nettverk... Men jeg har dessverre ikke noe godt svar på hvorfor det som skjer skjer... Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Hei, går ut ifra at du er online FØR du starter E.T?! (E.T er kun multiplayer). mvh roger Er bestandig online Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 har du prøvd å connecte til en server direkte fra console? ala /connect games1.online.no ? Ellers kan du jo prøve med all seeing eye. Eller prøve å spørre på forumene på www.splashdamage.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå