The Crusher Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg og Dantax9 har nå startet et lite casemodprosjekt. Jeg har nettop sett på kabinettet, og det ser ut til at vi kan gjøre en del på det. Pc kabinettet er en HP ProLiant ML350 G4p. To do list [X] Gjort [X] Ikke gjort / ikke bestilt [X] Under arbeid / Bestilt [X] Vurderes [X] Montere ny hovedkort plate [X] Ny front [X] Plexi i sidedør [X] Nytt høyre sidepanel [X] Strømforsyningsfeste [X] Vifteplasser [X] Harddiskhodler Dette er et langtidsprosjekt, og kommer til å ta litt tid med updates, da vi bor et lite stykka unna værandre, men sykkel FTW! Vi har to kabinetter å stjele deler ifra om vi trenger. Det kommer kankje til å bli lagt til informasjon i denne posten. Det kan hende at både jeg og Dantax9 poster updates, så ikke bli forvirret om Dantax9 poster, og ikke jeg. Kommentartråd. Endret 12. april 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Update 1 Noen bilder av kabinettet: Et bilde av det ene dele kabinettet: Igår kuttet jeg av psu festen fra det kabinettet. Det mangler tilpassing, så det må jobbes mere med den delen.. Brukte dremel 4000: Den utkuttede delen: Kommentartråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå