Cowboystrekk Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 La nylig inn win7 64 og får ikke til å lese av sd-minnekort lenger, prøvd med flere forskjellige kort og blir bedt om å formatere, om jeg formaterer kortet og setter det i f.eks kameraet eller mobilen og så putter det i minnekortleseren igjen får jeg beskjed om å formatere. Ofte klikker windows og jeg får blåskjerm når jeg setter i kortet. Har lasta ned 64-bits driverne fra produsent og dette fungerte uten problemer i win7 32 og windows xp. Litt kjedelig å ikke få lagt inn bilder etc fra kamera og mobil. Noen som har tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva slags kortleser bruker du? Har du mulighet til å teste med andre kortlesere? Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er ikke et SDHC kort du bruker i en SD kortleser som ikke støtter SDHC kort? Hvis det er et SDHC kort, kan du forsøke et vanlig SD kort? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Det er en integrert leser (tror den heter ENE CB-714), jeg vet leseren fungerer siden den fungerte i win7 32-bits for ei uke siden. Ja det er SDHC-kort og jeg vet at begge kortene fungerte utmerket å lese av da jeg hadde win7 32-bits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå