Gå til innhold

Bra Komplett !!

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at Komplett er de største snylterene i hele landet og advare.

Jeg har allerede skrevet mine erfaringer i en eldre thread, så jeg skal ikke det her.

Men, til deg som er så fornøyd med Komplett at du lager egen post med skryt, så kan jeg bare ønske deg lykke til dersom noe skulle gå galt og du må reklamere.

Jeg advarer *STERKT* mot å handle på Komplett. Jeg har selv handlet der i mange år i mangel av andre nærliggende butikker, og jeg kan ikke huske en eneste gang jeg har reklamert på noe hvor jeg ikke er blitt kalt løgner og behandlet som dritt.

Jeg er sikker på at folk som leser dette og fremdeles handler på Komplett tenker at jeg sikkert er en av de vanskelige kundene som alltid klager på alt og aldri blir fornøyd. Du kunne ikke tatt mer feil. Jeg klager sjelden/aldri. Jeg er av typen som ikke mener det er verdt å lage bråk for ting som ikke er viktig.

Nei, Komplett er de verste svina jeg noensinne har møtt, og det forbauser meg virkelig at folk handler der fremdeles. Vel, så er prisene lave, men jeg har innsett at service faktisk er likeså viktig, og hos Komplett er det helt fraværende.

Jeg er på nippet til å gi opp. Folk hører ikke på annet enn prisene. Lykke til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist at man må ha negative erfaringer selv før man kan høre på andre. Det er jo menneskelig å sole seg i egen gunst etter et vellykket kjøp, for så å rakke ned på andre som ikke har vært like heldige som en selv. Det er selvsagt selvforskyldt! - Fordi: jeg_har_kjøpt_dittdatt_og_er_kjempefornøyd.

Jeg er sikker på at de fleste kjøp foregår smertefritt i de fleste butikker, men hva skjer når noe går galt? Det er det interessante! Hvis en kunde har blitt behandlet dårlig, hvilken garanti har du da for å ikke bli det - hvis uhellet er ute? Dyrkjøpt erfaring er den mest effektive uten tvil, men også smertfull. Andres erfaring kan fort bli din egen. Gambling?

Normal, treffer spikeren på hodet her angående kundebehandlngen Komplott praktiserer. Tacomodos erfaring er heller ingen bok med glansbilder. Jeg var selv med til Komplott den dagen og observerte hvordan de ansatte nærmest sjikanerte og hånet han. Tacomodos saklige argumenter ble totalt oversett og ble møtt med et monotont repeterende svar (type tatt fra håndboken Normal antyder at de bruker).

Nærmest samtlige i min vennekrets som har handlet hos Komplott har negative erfaringer. Unntaksvis en nyere kunde som kun har handlet cdr og en 19" skjerm. Jeg håper virkelig at han ikke får problemer med den skjermen, fordi jeg vet hva som venter han.

Dere er alle advart! Selvfølgelig kan kanskje flertallet av forumets lesere fortsette et smertefritt kundeforhold med Komplott, men ta ikke et godt kjøp med rask levering som en indikasjon på hvordan deres fremtidige kjøp vil bli. Og jeg snakker da spesielt om klager, garanti, bytte, defekte varer, kundeservice, velvillighet, følging av kjøpsloven etc. Solskinnshistoriene kan dere holde for dere selv. Gudd løkk!

-Alexander

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var på tide å skrive noe positivt blant all klagingen og surmulingen. På http://www.hw.no ligger komplett på 9 plass av 55 webshopper, da de i tillegg er nordens største i sitt slag håper jeg dette snakker for seg selv og at det finnes de som er fornøyde, de er faktisk i flertall også. Da karakteren 4 må karakteriseres som fornøyd.

Det skjer bare alt for skjeldent at de som er fornøyde gidder å skrive dette, mens dere som er mindre fornøyde klager så gjerne.

Og til dere som kommer med lignede "Hold kjeft om dine positive opplevelser med Komplett...."

Dette viser jo til en mentalitet som også beskriver deg som kunde.

Lenke til kommentar

Hans Erling... Jeg finner ikke ord... Godtroende fjols..nei.. Dum, rett og slett. Barnslig ord? Vel, det passer.

Du aner ikke og vil ikke godta at vi er akkurat som deg, bare at du har vært heldigere. Nei, det her blir siste posten her, du irriterer noe voldsomt

Lenke til kommentar

tacomodo :

Godt å høre at dere er akkurat som meg, noen godtroende dumminger som du selv skriver :smile:

BTW hadde den siste posten din noe med første posten i denne tråden å gjøre, nei? Men da kunne du spart deg bryderiet.

Og når jeg ser som du skriver kan man jo begynne å lure på hvem som er barnslig eller ikke. :evil:

M.v.h.

Hans Erling

KEEP SMILING tacomodo

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-23 16:55, tacomodo skrev:

Jeg har allerede skrevet mine erfaringer i en eldre thread, så jeg skal ikke det her.

Men, til deg som er så fornøyd med Komplett at du lager egen post med skryt, så kan jeg bare ønske deg lykke til dersom noe skulle gå galt og du må reklamere.

Jeg advarer *STERKT* mot å handle på Komplett. Jeg har selv handlet der i mange år i mangel av andre nærliggende butikker, og jeg kan ikke huske en eneste gang jeg har reklamert på noe hvor jeg ikke er blitt kalt løgner og behandlet som dritt.

Jeg er sikker på at folk som leser dette og fremdeles handler på Komplett tenker at jeg sikkert er en av de vanskelige kundene som alltid klager på alt og aldri blir fornøyd. Du kunne ikke tatt mer feil. Jeg klager sjelden/aldri. Jeg er av typen som ikke mener det er verdt å lage bråk for ting som ikke er viktig.

Nei, Komplett er de verste svina jeg noensinne har møtt, og det forbauser meg virkelig at folk handler der fremdeles. Vel, så er prisene lave, men jeg har innsett at service faktisk er likeså viktig, og hos Komplett er det helt fraværende.

Jeg er på nippet til å gi opp. Folk hører ikke på annet enn prisene. Lykke til...

---------------------

det er jo det som er så ille; prisene er ikke spesielt bra lengre heller !!! FORRBANNADE PAPPSKALLER

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-23 16:55, tacomodo skrev:

Klager sjelden/aldri? Dette innlegget er det mest klagende innlegget jeg har lest her inne på ganske lang tid. Og hvis jeg fikk en kunde som deg, så hadde jeg ikke tatt deg særlig seriøst (nei, jeg jobber verken i butikk eller for Komplett Data).

Jeg har reklamert for to av de mange tingene jeg har kjøpt fra Komplett Data i Møllergata, Oslo. Begge gangene har de tatt klagen seriøst, og en av gangene fikk jeg pengene tilbake uten spørsmål og problemer, den andre gangen (hovedkort med feil) fikk jeg ett helt nytt og bedre hovedkort uten mellomlegg i prisen (fordi de ikke hadde samme hovedkort på lager), 5 minutter etter jeg leverte inn produktet med feil. Derfor synes jeg det er rart at noen blir kalt løgnere uten at det er grunn til det. Jeg har faktisk alltid fått glimrende service i denne butikken.

Vanker mange fra Komplett Data her inne? Jeg tror det vanker mange fra PSData, Multicom og lignende her inne også. Noen kan kanskje være misfornøyde med Komplett, men alle butikker har sine misfornøyde kunder, og hvis det er noen fra andre web-butikker her inne så vil de selvfølgelig klage masse på konkurrentene. Til dere vil jeg si en ting : kom dere ut, og la oss holde dette forumet seriøst.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-24 02:17, tacomodo skrev:

Hans Erling... Jeg finner ikke ord... Godtroende fjols..nei.. Dum, rett og slett. Barnslig ord? Vel, det passer.

Du aner ikke og vil ikke godta at vi er akkurat som deg, bare at du har vært heldigere. Nei, det her blir siste posten her, du irriterer noe voldsomt

Du er VIRKELIG barnslig! Trodde dette var et seriøst forum. Du er en sånn person som ikke tåler at andre har andre meninger enn deg selv. Jeg begynner å skjønne hvorfor du ikke liker Komplett... du oppfører deg som en idiot, og de behandler deg deretter. Prøv en annen butikk... tror ikke de liker deg noe bedre. Ingen kan like deg.

Ok, dette ble useriøst, men det er tydeligvis det eneste språket du forstår, ettersom du ikke kan være mye eldre enn 8 år. Ivertfall ikke mentalt.

Lenke til kommentar

Jeg ser at noen har funnet frem grammatikkbøkene sine i sin desperate og dessverre mislykkede søken etter andre argumenter som har noe som helst med saken å gjøre. Go ahead. Var den første setningen min for lang, og den andre for kort? Kanskje Norges Språkråd kan stikke innom og arrestere meg for bruk av engelske ord. Oh god!

Var dette usaklig nok eller...

-Alexander

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...