Xanman Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 For en stund siden fikk jeg melding fra Telenor om at min telefon ved en feil var satt opp med SMS-kvittering, som koster 35 øre pr. melding, uten at jeg aner hva det er for noe. For å slå av denne tjenesten må jeg se brukerveiledningen for min telefon på Sony Ericsson sin hjemmeside. Denne meldingen klarte jeg å glemme helt bort, frem til jeg nå gikk tom for penger på kortet etter å ha sendt meldinger gjennom Fri familie, som egentlig skulle ha vært gratis. Jeg gikk nettopp inn på siden for å finne denne brukerveiledningen, men når jeg trykket meg inn stod det at det "ikke er noen tilgjengelig informasjon om dette emnet for min telefon". Jeg har en Sony Ericson Xperia X10 mini. Er det noen som vet hvordan jeg kan slå av dette? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Meldinger -> Innstillinger -> Leveringsrapport Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Verre var det ikke. Takker! Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Vil bare informere om at hvertfall Telenor og OneCall sin praksis er at om du kontakter kundeservice og klager på SMS-kvitteringene, så blir du kreditert tilsvarende beløp Dette gjelder selvfølgelig kun for dem med Sony Ericsson xperia X10 mini pro, da SE leverte en del telefoner hvor leveringsrapport var aktiv som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå