tho_kva2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg er usikker på hvilke skoler som finnes i mitt område i forhold til det jeg vil. Fant en perfekt linje for meg i Trondheim, Hist: Drift av datasystemer (link: http://hist.no/content.ap?contentId=490&contextId=80) Jeg bor i Asker, Akershus.. Så er det noe slikt i Oslo eller nærområdet? Fordi jeg skal per nå ikke forlatte området hehe Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Ingen? :,( hehe Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Høgskolen i Gjøvik har en sånn linje. Det er i allefall nærmere enn Trondheim! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du må nok et stykke vekk for å finne lignende studier gitt. Om du ikke vil ut av Oslo-området er alternativet sertifiseringer fra MS og Cisco. Lenke til kommentar
Gossin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei, jeg er "hovedlærer" på det nevnte studiet på Høgskolen i Gjøvik, kan nevne at på det studiet prøver vi så godt vi kan å kombinere høyere utdanning med praktisk kompetanse man får i sertifiseringer. Vi er et Cisco Academy så studentene hos oss får CCNA-opplæringen som en del av Bacheloren. Det eneste andre dedikerte IT-drifts-bachelorstudiet jeg kjenner til er det tidligere nevnte hos HiST som også er et bra studium. Ellers er de veldig dyktige på drift på Høgskolen i Oslo men der tilbyr de ikke direkte spesielisering i drift før på masternivå. Flere av studetene på Gjøvik anbefaler jeg å gå videre på Master i Network and System Administration på HiO (HiG tilbyr master i sikkerhet, mens HiO tilbyr master i drift). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå