Margay Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei! Jeg er ganske grønn på dette, men har nå hvertfall en gammel hjemmebygd PC med RAIDkort. Har fått en Broken RAID 5. Dette har jeg fikset et par ganger tidligere via software programmet, men denne gangen får jeg ikke logget meg inn på softwaren! Og da får jeg ikke gjort stort. Eksakt feilmelding når jeg prøver å logge meg inn er: "Login failed. Make sure that CAPS Lock key is not accidently on, your account is not disabled, and your password is not expired." Jeg er helt sikker på at login er korrekt (og CAPS lock ikke er på...) Software: Highpoint RAID Management (Console) versjon 3.09, fra Highpoint Technologies Hardware: RocketRAID 1820A. Pc'en forøvrig kjører Vista 32 og virker som normalt. Har kontaktet diverse pc-hjelp firmaer, men ingen kan/vil hjelpe meg videre. Er det noen her som har noen tips? Eller vet hvor jeg kan få hjelp? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Prøv dette passordet: The default user name is “RAID” and the initial password is “hpt”. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå