steggen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 hei jeg har fått virus på maskinen min (bærbar Dell ) Det er sasser virus , DNSAPl.dll. Problemet at jeg får en warning IsAssexe.Bad Image The applekction or DLL C:/Windows`\ system32\DNSAPI.dllis not valid Windows image. Jeg har prøvd åstarte i safety mode osv ( F8) Men det kommer heletide en warning ,såjeg kommer ikke inn i maskinene for åette feilen . Hva kan jeg gjøre . Har også prøvd åstarte den med CD for å legge in XP på nytt . Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
EirikV Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Med bærbar er det vanskelig, siden jeg tviler på at du kan bytte harddisk. :/ Hadde du hatt stasjonær hadde det vært enklere. Du kan sende den inn til service, kanskje de klarer å ordne med det? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Heisann Får du til å bruke maskinen? Hvis du gjør det, bør du gå inn på veiledningen referert til øverst i signaturen min, og følge den. Poste loggene her, så kommer det noen å hjelper deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå