Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Personligheten din avslører størrelsen på utstyre ditt

Anbefalte innlegg

Heisann.

Det er logisk å tenke at menn som er utreagerende, bråkete og i noen tilfeller hissige har mer testosteron enn rolige og avslappende menn! Vil dette da si at desto mer testosteron desto større utstyr? Dette virker rimelig logisk.

Men på den andre siden virker det logisk at utreagerende og bråkete menn ofte prøver å kompensere for sitt lille utstyr med utreagerende og "hissig"/mannlig oppførsel? :wallbash:

Alle har hørt eksempelet: Mann som råner rundt i en mustang (penisforlenger). :grin2:

Hva tror du? Er det en sammenheng mellom en manns oppførsell og væremåte i forhold til størrelsen på utstyret? :hmm:

Postet av anonym: b8c369482d704ab2e9c127e7ec659df6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at man kan finne sammenhenger om alt mulig rart, alt fra hvilket parti man stemmer, favorittkjæledyr og yndlingscocktail til hvor størrelsen på utstyret er, men utgangspunktet er at det har ikke en dritt å si. Leter du nøye nok kan du nok finne sammenhenger med alt mulig (derav mange konspirasjonsteorier om alt mulig rart), men det sier seg selv at alt er individsbetinget og det er umulig å trekke fellesnevnere her.

Enkelt og greit.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Det er nok ingen sammenheng mellom penisstørrelse og testosteronmengde i kroppen, hadde det vært det kunne man økt penisstørrelse ved å injisere testosteron, noe som ikke er tilfellet.

Edit; For å svare på hovedspørsmålet ditt; nei det tror jeg ikke. Men jeg tror absolutt det gjelder i noen få tilfeller hvor mannen har enten unormal stor eller liten penis.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke man kan merke på personligheten om noen er "velutstyrt". Men det er jo lett å legge merke til hvordan selvbildet på personen er. Og selvbildet er vel et resultat av hvor "fornøyd" den personen er med seg selv ... ?

Men det er nok mange som har liten penis og som er glade og fornøyde fordeom, og motsatt :)

Lenke til kommentar

Gener, gener, GENER...

Kjæresten min er utrolig snill, omtenksom, omsorgsfull, rolig - med andre ord, verdens herligste mann, og skaftet hans er godt over gjennomsnittet for å si det sånn, og i tillegg til det, så har han skikkelig sexy mannehender (selvom det i grunn er ganske irrelevant i denne tråden). :whistle:

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Gener, gener, GENER...

Kjæresten min er utrolig snill, omtenksom, omsorgsfull, rolig - med andre ord, verdens herligste mann, og skaftet hans er godt over gjennomsnittet for å si det sånn, og i tillegg til det, så har han skikkelig sexy mannehender (selvom det i grunn er ganske irrelevant i denne tråden). :whistle:

Kan jo også være at det er du som er jævlig trang, med mindre du faktisk har tatt ut målebåndet eller har stor erfaring med peniser.

Alle jenter sier at utstyret til typen er massivt, helt til dagen det blir slutt. Da snur det plutselig.

For å svare på spørsmålet: Testosteron = store baller.

Ja dette kan jo komme av at de har blitt løse av all pulingen og eksperimenteringen med å prøve å få inn meloner eller hva faen det er(må jo være noe de holder på med så jævlig lenge på badet).

Endret av gronkinz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei.

Testosteron-nivået økes ved trening og aktviteter. Testosteron et anabolt hormon, det betyr at det bygger opp bein-og muskelmasse. Ikke vevet i penisen.

Penisstørrelsen bestemmes først og fremst av arvelige egenskaper (gener). Anabole hormoner som testosteron har ingen betydning for penis-størrelse, og er heller ingen ting som tyder i den rettningen.

For de aller fleste menn stopper vev-veksten i penis når de har nådd puberteten, og dermed så er det ikke mye tykkelse, eller størrelse å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...