Black Star Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har fått det inntrykket at denne bransjen er så prispresset, at det begynner å gå utover service og kompetanse man skal kunne forvente. Håper bransjen skjønner at folk bare vil gå over til å bestille fra utlandet, hvis butikkene her hjemme tar en Amentio (med en uke eller to leveringstid). Det er jo de "prisbeviste forbrukerne" (med andre ord 95% av forbrukerne) sin feil at dette skjer. De som er billigst, får bestillingen. Dessverre er det ofte de useriøse som er billigst, men som også gir dårligst service. (Det finnes selvsagt hederlige unntak). Og DET er grunnen til at mange butikker ikke overlever i dagens marked om de ønsker å yte god service. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Kryss foran "Kun produkter på lager" når du sitter med produktlisten foran deg! Da skal det som regel dreie seg om varer som er på lokalt lager. Men klart, om man skal hente allikevel, er det jo som en annen en sier her, at det ikke er verre enn å ta en telefon! Endret 12. mai 2011 av FrodeA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå