PROuser Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen kommentarer til dette? Ikke redigert på noen måte. Tatt med Sony kompaktkamera.. Jeg syntes det ble klart bilde med gode kontraster, med ren sort bakgrund. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei ikke helt skarpt, tatt håndholdt? Kan se ut som det er litt bevegelse, kirka er ikke midt i bildet, tror det hadde gjort seg litt bedre, og fjernet det som er nede i høyre hjørnet. Ellers må jeg si at det var ikke verst til kompaktkamra det der. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Bildet er tatt håndholdt med sony W380. (enkle auto instillinger) Deretter er det redusert med picture minimizer.. Ser at det er noe uskarpt når man ser nøye etter. Forøvrig er det kirken i Oostende i Belgia.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Bakgrunnen er ikke helt svart da.. Også er det ei irriterende kran helt nederst til høyre i bildet. En liten runde med etterbehandling ville gjort det mye finere, men imponerende til å være kompakt. Og btw, jeg er overhodet ikke noen ekspert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå