Wormhouse Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ja, tipper at navnet sier sitt. Jeg har nettopp skaffet meg en Macbook Pro, og fant plutselig ut at Samsung Kies ikke er kompatibelt med Mac. Er det noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Kan forøvrig si at jeg har en Samsung Galaxy S hvis det gjør noe forskjell På forhånd; Takk Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ja, tipper at navnet sier sitt. Jeg har nettopp skaffet meg en Macbook Pro, og fant plutselig ut at Samsung Kies ikke er kompatibelt med Mac. Er det noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Kan forøvrig si at jeg har en Samsung Galaxy S hvis det gjør noe forskjell På forhånd; Takk Du kan bruke iTunes med noen ekstraprogrammer Lenke til kommentar
Wormhouse Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Ja, tipper at navnet sier sitt. Jeg har nettopp skaffet meg en Macbook Pro, og fant plutselig ut at Samsung Kies ikke er kompatibelt med Mac. Er det noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Kan forøvrig si at jeg har en Samsung Galaxy S hvis det gjør noe forskjell På forhånd; Takk Du kan bruke iTunes med noen ekstraprogrammer Hvilke ekstraprogrammer er det snakk om? Skulle gjerne fått oppdatert telefonen, selv om jeg tviler litt på at det er mulig Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 for opptdateringer tror jeg du må koble den til en windows maskin, du kan bruke boot camp selv om det er en degradering av en mac men hvis du vill sync telefonen med iTunes kan du bare google det. Fant foreste windows gratis på The Pirate Bay for en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå