GlobeLAN Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Som mange andre, sliter også jeg med ubehagelig høy temperatur på PC-rommet, selv om jeg har alle vinduene oppe (dvs. to). MEN, jeg har en bordvifte her, og lurer på om den gir best kjøling av å blåse inn i rommet, eller trekke luft ut fra rommet? Orker ikke å prøve ut, pr. nå blåser den ihvertfall inn i rommet, uten at det er direkte iskaldt her Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Prøv å få luftsirkulasjon i rommet da blir det fort kaldere Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har 1 vindu på rommet og 1 dør Så hadde både vinduet og døren åpne, også hadde jeg altan-døren åpen i stua, så fikk litt gjennomtrekk, ble litt bedre det. Men er jo ikke akkurat det jeg ønsker mest å ha døren åpen hele tiden. Broren min kommer oftere og forstyrrer meg da. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har en bordvifte til høyre, en til venstre, og en rett bak meg. Begge vinduene er åpne og døren også. Resultat = fortsatt utrolig varmt :o Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 beste resultat er å blåse mot tror jeg ikke trekke ut Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har 1 vindu på rommet og 1 dør Kødder du? Sitter i en kald,avkjølt kjellerstue jeg.. blir det varmt åpner jeg døra til høyre for meg, som er til det rommet vi har frysern og sånn, ergo der er det alltid kaldt! + at jeg har ei bordvifte og 2 vindu da! PS: og en dør... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Få taki litt tøris å la vifta blåse på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå