fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Dette blir 12 timer rent helevete! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Oh noes! På tide å gå i dvale. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg visste verden ville gå under før 2012! Men heldigvis så er den oppe igjen om 12 timer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 BOOOOOOOOM! Iiik, noen andre som merket det? /wipe earth Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg fikk siste innlegg Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Håper forumet blir oppgradert, er jo tregt som sirrup Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg fikk siste innlegg Faen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Foreløbig finner jeg absolutt ingen endringer. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ser for meg at man ikke ser trådene fra innlegg med mindre man var med på lasset over og postet der. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg kan ikke se at mine antall innlegg har økt, så det ser ikke ut som innleggene er flyttet over med midnre jeg ser veldig dårlig.. Endret 14. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Hva er dette da???? Forumet er jo blitt helt fucka etter sammenslåinga!!! jeg kjenner ingenting igjen!!!! Edit: Hvorfor finnes ennå innlegg.no? Trodde det skulle bli helt spleiset? Har det skjedd noe galt? Og hva skjer med gamer/spillverket?? Endret 14. april 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg kan ikke se at mine antall innlegg har økt, så det ser ikke ut som innleggene er flyttet over med midnre jeg ser veldig dårlig.. Det er mulig vi må ta en omtelling av tellerverket, men det får nesten vente til i natt. Innlegg.no arkiv: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=609 Hva er dette da???? Forumet er jo blitt helt fucka etter sammenslåinga!!! jeg kjenner ingenting igjen!!!! Fint om du forklarer hva som er galt, slik at vi kan prøve å fikse det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kan tråder fra arkiv-delen til Gamer flyttes over til den "vanlige" delen av spillforumet? Tenker på slike tråder som Gears Of War-tråden som var en av de store på Gamer som kan også forsette å være en stor tråd for hvertfall Xbox360-eierne. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Kan tråder fra arkiv-delen til Gamer flyttes over til den "vanlige" delen av spillforumet? Tenker på slike tråder som Gears Of War-tråden som var en av de store på Gamer som kan også forsette å være en stor tråd for hvertfall Xbox360-eierne. Hei! Beklager at dette tok tid før vi fikk tatt et ordentlig tak, men vi har nå gjort dette de siste ukene. Jeg vil veldig gjerne takke alle moderatorene og veilederene som har hjulpet til med denne jobben! Til sammen har dette ført til at 48 kategorier har blitt fjernet under Innlegg.no (Arkiv) siste to ukene. Nå ser altså arkivet slik ut: https://www.diskusjon.no/index.php?c=609 1 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kan jeg spørre; Hva handler denne tråden om? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Vel, det står jo i førsteinnlegget da, men kort fortalt er den fra da Innlegg.no sitt forum ble smeltet inn i Diskusjon.no og tråder og innlegg derifra ble overført hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå