Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er femten år gammel og tenker at det kan være gode penger å tjene på webdesign. Jeg har nylig satt opp en side jeg kaller for LettNett (lettnett.com) hvor jeg har tenkt å drive med dette. Er mest ute etter litt tilbakemeldinger på designet på siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før du skal begynne å selge webløsninger må du nok først fikse din egen: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Flettnett.com%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Du har ikke engang satt et tegnsett.

I tillegg virker det ikke særlig seriøst når man må betale via PayPal.

Les spørsmålet. Han spurte om tilbakemeldinger på designet

Jeg syns det var bra design. Kanskje mer dynamikk i navigasjonsbaren? Ellers heilt topp!

Endret av augi2323
Lenke til kommentar

Før du skal begynne å selge webløsninger må du nok først fikse din egen: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Flettnett.com%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Du har ikke engang satt et tegnsett.

I tillegg virker det ikke særlig seriøst når man må betale via PayPal.

Jeg bryr meg egentlig veldig veldig lite om hva w3s validator sier. Jeg bryr meg om siden ser bra ut i alle browsere og på alle skjermer. Siden er heller ikke ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Les spørsmålet. Han spurte om tilbakemeldinger på designet

Jeg syns det var bra design. Kanskje mer dynamikk i navigasjonsbaren? Ellers heilt topp!

Hvilket spørsmål er det? Ser ikke et eneste ett jeg..

Han skrev at han var mest ute etter tilbakemeldinger på hvordan siden hans var. Og der sier jeg det akkurat som det er - istedet for å lyve..

Trådstarter står selvsagt fritt til å følge reglene for hvordan man bruker de forskjellige tags-ene, men da må man også betale prisen for hva som skjer når siden f.eks. skal vises på eldre datamaskiner. Eller forskjellige bærbare enheter, sånn som på en smarttelefon, der skjermen gjerne er veldig liten, og hvor nettleseren ikke alltid er like god.

Attpåtil skal altså dette være hans egen side, som representerer han, og det han arbeider med.. Også er det altså så mye som er feil med den. Hvordan tror du det vil påvirke potensielle kunder som er innom siden hans, når de skal bestemme seg for hvem de skal velge?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Designet er helt greit. Det er ikke noe jeg ville kjøpt et webdesign fra (Litt mer arbeid med designet og det kan bli bedre!) Ville hatt hele menyen på èn linje.

Hva skal man søke etter på siden din? Hva er grunnen til at du har et søkefelt der?

Lenke til kommentar

Header på 270+ KB er negativt.

Ingen lenker fungere og menyen fungerer heller ikke.

Er det design du legger fokus på? For da kan jeg tipse deg om en million templates tilgjengelig til småpenger som er en del bedre enn det synlig i porteføljen din. Samt at jeg er ganske sikker på at en backend basert på et ferdig CMS som Drupal er bedre enn din backend. Skal du tjene penger bør du nok heller basere deg på å sy sammen andres verk enn å prøve å finne opp hjulet på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden ser bedre ut nå. Men det er en del ting du kan endre på :)

Her er noen ting jeg ville endret på:

• Wrapperen er bredere enn den trenger å være
  • Liker personlig ikke sentrert tekst -> Justify den heller
  • Ha den justifiede teksten og footeren aligned med menyen (samme bredde på de tre elementene)
  • Endre gråtonen i footeren

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

jeg liker layouten og fontene, men syntes bakgrunnene på wrapperen samt bakgrunnen blir for mørke. En svak grå og lyseblå gradient ellerno hadde passet min smak bedre :p

Det første sekundet etter jeg hadde åpnet siden så fikk jeg assosiasjoner til sider fra 90 tallet pga de mørke bakgrunnene, men så når jeg fokuserte et øyeblikk på fontene så fikk jeg et mye bedre inntrykk, hehe, men det var min spesifikke reaksjon da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...