crazyfrog Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei, Har dette hk Asus m4a79 som støtter bådde ecc og ikke ecc ram. Pr nå står det 6 GB ikke-ecc ram i. Tilfedigvis har jeg liggende ecc ram og da er spørsmål som emne sier, kan disse kombineres ? Altså 4 GB ikke-ecc og 4 GB ecc ram ?? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvorfor forsøker du ikke selv, minnet kan ikke ødelegges. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 ECC-RAM er tregere enn ikke-ECC. Jeg vil tro at du må kjøre ECC på en minnekanal og ikke-ECC på en annen, altså ECC i spor 1 og 2, og ikke-ECC i spor 3 og 4 (f. eks.) 4GB RAM holder helt utmerket for meg, så med mindre du gjør noe meget RAM-intensivt er det lite vits i å kjøre 8GB. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ok, greia Jeg har en vmware ESXi server kjørende med 2 stk 2008 r2 server, freenas, CAG, win7 fedora boks og en firewall Jeg har pr nå totallt 6 GB ram og å fordele det på nevnte maskiner over, kan by på litt problemer Jeg kan "forsøke" men er redd og svi hovedkortet. Er det mulig at det kan skje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå