RBW Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Mellomklassen får en ny kandidat med et GeForce GTX 560 Ti-basert Hawk-kort. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ser ut som et greit kort. Har en MSI 260GTX Twin-Frozr fra før. Yter bra men kommer nok en oppgradering om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Synes det er tåpelig med kanten på utsiden av kortet... Må jo bare ha en lengre SLI-bro! Hvorfor ikke bare ha normal størrelse i akkurat det området? Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Synes kortet ser veldig bra ut. Har et 460 Hawk og er meget fornøyd med både overklokking og støy/kjøling. Er vel kansje ikke det stor oppgraderingspoensiale fra 460 til 560 for meg, men skulle jeg oppgradert hadde dette vært meget aktuelt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Er ikke verdt å oppgradere fra 460 til 560, er et for lite steg. Da bør du heller gå for 570 eller 580, hvis du i det hele tatt skal ta bryet med å oppgradere fra et ypperlig GF104-kort! [EDIT] Jeg ble egentlig litt skuffet over MSI GTX 560 Ti HAWK når jeg leste review, sammenlignet med MSI GTX 460 HAWK Talon Attack og f.eks. Gigabyte GTX 560 Ti SOC. Gigabyte sitt kort så ut til å overklokke en del bedre, selv om jeg tror MSI har et bedre kort helhetlig. GTX 460 HAWK Talon Attack var jo et sinnsykt kort, dette tror jeg ikke lever opp til sin "forgjenger". Noen har også rapportert at Twin Frosr III skal være litt mer bråkete. Jeg sier ikke at dette er et dårlig kort, tvert imot, men ble skuffet i forhold til det forrige samt Gigabyte sitt SOC-kort. Endret 4. mai 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå